UAB ,,4 Ad logistics" klientų aptarnavimo tobulinimas

Gerb. Respondente,

 

 

esu Erika Laptik, Vilniaus kolegijos verslo vadybos pirmos pakopos studentė. Mano bakalauro baigiamojo darbo tema „UAB „4 Ad logistics“ klientų aptarnavimo tobulinimas, todėl šia anketa siekiama įvertinti UAB „4 Ad logistics“ klientų aptarnavimo kokybę.

 

Anketa yra anonimiška. Man yra labai svarbi Jūsų nuomonė.

 

Ačiū, kad dalyvaujate tyrime.

 

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai Jūs naudojatės UAB „4 Ad logistics“ teikiamomis paslaugomis? ✪

Kokiu būdu Jūs dažniausiai bendraujate su UAB „4 Ad logistics“ darbuotojais? ✪

Ar Jūs esate patenkintas Jūsų aptarnavimu UAB „4 Ad logistics“? ✪

Su kokiu aptarnavimu Jums teko susidurti UAB „4 Ad logistics“? ✪

Ar Jūsų lūkesčius pateisino aptarnavimo sąlygos? ✪

Ko Jūs dar pageidautumėte UAB „4 Ad logistics“ aptarnavimo metu: ✪

Kaip Jūs vertinate pateiktus UAB „4 Ad logsitics“ klientų aptarnavimo ypatumus: ✪

Labai gerai
Gerai
Vidutiniškai
Prastai
Labai blogai
Aptarnavimo laiką
Informacijos suteikimą
Suteiktos informacijos tikslumą ir kokybiškumą
Aptarnavusio darbuotojo kompetenciją
Aptarnavusio darbuotojo mandagumą;
Informacijos kokybę
Dėmesį asmeniniams mano poreikiams
Įmonės įvaizdį
Aptarnavimo paslaugumą ir dėmesingumą
Iškilusių problemų sprendimo efektyvumą
Aptarnavimo kokybę

Jūsų manymu, kokios klientų aptarnavimo problemos yra UAB „4 Ad logsitics“ (galimi keli atsakymų variantai)? ✪

Jūsų pasiūlymai/pageidavimai/pretenzijos/nuomonė UAB „4 Ad logistics“ klientų aptarnavimo atžvilgiu: ✪

Nurodykite, kiek metų veikia Jūsų įmonė? ✪

Jūsų įmonės pagrindinė veikla (galimi keli atsakymų variantai):  ✪