Tyrimas: Reklamos internete efektyvumas

Tyrimas atliekamas norint išsiaiškinti reklamos formų internete efektyvumą, kaip interneto vartotojai atsiliepia apie reklamą, kokį poveikį ji sukelia. Tyrimas bus panaudotas rašant bakalauro baigiamąjį darbą. Ačiū už atsakymus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius?

3. Jūsų išsilavinimas?

4. Jūsų dabartinė gyvenamoji vieta?

5. Ar dažnai naudojatės internetu?

6. Internetą dažniausiai naudojate:

7. Kaip dažnai Jus dominančios informacijos ieškote internete?

8. Ar reklama internete padeda Jums surasti reikalingą informaciją?

9. Kaip dažnai spaudžiate ant internetinės reklamos nuorodos?

10. Jums reklama internete:

11. Ar esate užsisakę gauti kokio nors internetinio puslapio naujienas į elektroninį paštą?

12. Jūsų nuomone efektyviausias reklamos būdas internete:

13. Ar naudojate reklamos internete blokavimo priemones?

14. Jūsų nuomone, įmonei savo prekę ar paslaugą reklamuoti efektyviausia:

15. Labiausiai Jus erzinančios reklamos internete formos? (pažymėkite visus tinkančius variantus)

16. Labiausiai erzinantys reklamos internete bruožai? (pažymėkite visus tinkančius variantus)

17. Ar ieškote interneto komentaruose atsiliepimų apie jums rūpimą prekę ar paslaugą?

18. Jei būtumėte internetinio tinklapio savininkas, ar dėtumėte reklamą įsavo tinklapį?

19. Ar skaitote reklaminius elektroninius laiškus (angl. „spam“)?

20. Ar teko pasinaudoti (pirkti) internete siūloma preke ar paslauga?

21. Ar reklama įtakoja Jūsų pasirinkimą pirkti ar naudoti tam tikrą produktą?

22. Koks produktas ar kompanija Jums labiausiai įsiminė internetinėje reklamoje?

23. Ar norėtumėte, kad internetiniuose puslapiuose nebūtų reklamos?

24. Ar internetinė reklama atlieka savo socialinę paskirtį: informuoja apie produktus, jų paskirtį?

25. Ar turite pasiūlymų (nusiskundimų) įmonėms, kurios reklamuoja save ir savo produkciją internete?