TV reklamos kūrybiškumo veiksniai, lemiantys reklamos efektyvumą

Užsienio tyrimų duomenimis įvairūs TV reklaminiai pranešimai gali būti labai efektyvūs net ir nebūdami kūrybiški. Tačiau tokie reklaminiai pranešimai yra lengvai mėgdžiojami ir kopijuojami, o žiūrovų auditorija tokioms reklamoms greitai tampa apatiška ir abejinga. Mokslininkų teigimu, kūrybiškumas gali įveikti šiuos sunkumus. KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto magistrantė vykdo tyrimą, kurio tikslas – nustatyti kokie reklamos kūrybiškumo veiksniai teigiamai veikia Lietuvos TV žiūrovus ir įtakoja reklaminio pranešimo efektyvumą. Užtikriname, kad dalyvavimas šiame tyrime neatims iš Jūsų daug laiko – prireiks ne daugiau 10 – 15 min. Jūsų atsakymų duomenys bus panaudoti tyrimo tikslo įgyvendinimui. Apklausa yra anoniminė.

1. Ar jūs žiūrite TV?

2. Ar atkreipiate dėmesį reklamą?

3. Prie kokio TV žiūrovo galite save priskirti?

4. Ar Jus erzina TV reklama?

5. Ar TV reklama Jums naudinga?

6. Kai per TV rodo reklamą, Jūs:

7. Iš TV reklamos labiausiai įsimenate:

8. Labiausiai patinka TV reklama, kurioje naudojamas muzikinis fonas yra:

9. Maloniausia žiūrėti TV reklamą, kurios siužetas:

10. Dažniausiai Jus sudomina TV reklamos, kurios yra:

11. Geriausiai įsimenate TV reklamą, kuri:

12. Kurį prekinį ženklą greičiausiai įsimenate?

13. Kurį reklaminį šūkį, tekstą ar kalbą greičiausiai įsimenate?

14. Kokios TV reklamos labiausiai Jus suintriguoja ir priverčia atkreipti dėmesį?

15. Labiausiai patinka, kai TV reklamos veikėjai yra:

16. Per TV ypač dažnai reklamuojamą prekę, Jūs:

17. Kokią įtaką Jūsų sprendimui daro Jums patikusi TV reklama?

18. Lytis:

19. Amžius:

20. Pajamos per mėnesį:

21. Išsilavinimas:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą