Turinio reklamos sprendimai po "Kilig" prekės ženklo perženklinimo

Sveiki, esu Vytauto Didžiojo universiteto Reklamos vadybos II kurso studentė Eglė. Baigiamajame magistro darbe atlieku tyrimą apie turinio reklamos sprendimus po prekės ženklo "Kilig" persiženklinimo. Tyrimas yra anonimiškas, gauti duomenys bus naudojami tik moksliniame darbe.

Ačiū, kad dalyvaujate!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar pirkdavote RASA, ARAS ar Biok dermatology produktus? Įvardinkite.

Ar žinojote, kad prekės ženklas RASA, ARAS ir BIOK dermatology susijungė į vieną naują prekės ženklą "Kilig"?

Iš kur sužinojote apie prekės ženklų susijungimą ir naująjį "Kilig" prekės ženklą?

Kaip vertinate šį persiženklinimą?

Ar sekate "Kilig cosmetics" socialinėse medijose?

Kaip vertinate šį įrašą?

Kaip vertinate šį įrašą?

Kaip vertinate šį įrašą?

Kaip vertinate šį įrašą?

Kaip vertinate šį įrašą?

Kaip manote kokį prekės ženklo įvaizdį kuria šie įrašai?

Kokias asociacijas kelia "Kilig" prekės ženklas?

Kaip vertinate naująjį prekės ženklą? (Teigiamai/Neigiamai) Kodėl?

Kaip vertinate informaciją pateikiamą po prekės ženklo persiženklinimo?