Turinio marketingas (angl. content marketing) socialiniuose tinkluose. Vartotojo apklausa

Sveiki,

 

Esu Milda Simanauskaitė, Vilniaus Dailės akademijos, Kultūros vadybos ir Kultūros politikos 4 kurso studentė. Šiuo metu rašau savo baigiamąjį bakalauro darbą ir vykdau apklausą, kurios tikslas - išsiaiškinti, kaip pagrindiniuose socialiniuose tinkluose lietuviški prekės ženklai naudoja Turinio marketingo strategijas ir ar jos daro įtaką socialinių tinklų vartotojams.

 

(Turinio marketingo tikslas – sukurti produktyvią, informatyvią, bei kūrybingą medžiagą, kuri bus įdomi potencialiems klientams (arba žmonėms kurie gali daryti įtaką jūsų klientams). Tai nėra tiesioginis pardavimas, viskas grindžiama pasitikėjimu ar ateities galimybėmis)

 

Apklausa yra anoniminė , visi atsakymai bus apdorojami ir pateikti tik apibendrinta forma ir naudojami moksliniame darbe.

Apklausai užpildyti Jums prireiks vos kelių minučių.

 Iš anksto dėkoju prisidėjus prie mano Baigiamojo Bakalauro darbo.

 

Milda Simanauskaitė

 

Turinio marketingas (angl. content marketing) socialiniuose tinkluose. Vartotojo apklausa
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kaip dažnai naudojate socialinius tinklus?

Kaip vertintumėte savo aktyvumą šiuose socialiniuose tinkluose?

Labai aktyvus
Aktyvus
Nei aktyvus, nei pasyvus
Pasyvus
Labai pasyvus
Facebook;
Twitter;
Instagram;
Youtube;
Pinterest;
LinkedIn;
Tumblr.

Ar turite parsisiuntę socialinių tinklų aplikacijas (angl. apps) savo telefone, planšetėje?

Koks Jūsų požiūris į reklamą socialiniuose tinkluose?

Ar socialiniuose tinkluose ieškote informacijos apie prekes ir paslaugas?

Ar sekate (angl. follow) lietuviškų prekės ženklų paskyras socialiniuose tinkluose?

Ar esate nusipirkę prekę ar paslaugą kurią pamatėte socialiniame tinkle?

Ar dalyvaujate socialiniuose tinkluose paskelbtose loterijose ar konkursuose?

Kiek šie punktai Jums daro įtaką sekti prekės ženklo paskyrą socialiniuose tinkluose?

Labai daro
Daro
Nei daro, nei nedaro
Nedaro
Išvis nedaro
Informacijos turinys;
Gražios nuotraukos;
Produkto pritaikymas kasdien;
Smalsumas;
Žinomų žmonių veidai;
Prekės ženklo papildoma veikla;
Video žinutės;
Kaina;
Lietuviško produkto faktorius.

Kaip dažnai naudojate socialinius tinklus šiems tikslams?

Labai dažnai
Dažnai
Retkarčiais
Retai
Labai retai
Bendravimui su draugais;
Naujų pažinčių paieškai;
Sekant tam tikrų įmonių veiklą;
Skelbiant savo gyvenimo įvykius, nuotraukas;
Vykdant komercinę veiklą;
Ieškant informacijos;
Laisvalaikio praleidimui.

Į ką atkreipiate dėmesį, pamatę naujus pranešimus apie prekės ženklą?

Labai atkreipiu
Atkreipiu
Nei kreipiu, nei nekreipiu
Nekreipiu
Nereaguoju į tai
"Like" skaičius;
"Share" skaičius;
Draugo komentarai;
Pats prekės ženklo pranešimas;
Žymus veidas;
Graži nuotrauka.

Kiek šie punktai Jums aktualūs, kalbant apie prekės ženklo papildomas veiklas?

Labai aktualu
Aktualu
Nei aktualu, nei neaktualu
Neaktualu
Išvis neaktualu
Akcijos;
Dalyvavimas projektuose;
Remiami renginiai;
Skleidžiama žinia apie Lietuvą;
Įdomiai pateikta informacija.

Ar šie lietuviški prekės ženklai Jums kelia kažkokias asociacijas (atsimenate logotipą, produktą, dizainerius, istoriją)?

Labai kelia
Kelia
Nei kelia, nei nekelia
Nekelia
Visai nekelia
Gėda Pelėda;
OVO Things;
Atsikeli ir varai;
Kòty;
2ru2ra;
NuNu;
LabaDiena;
Shkertik;
Feel Felt;
Tadam;
Distyled;
Bralett;
RokenBau;
Naked Bruce;
Under My Roof;
Things Happen;
Robi Agnes;
Tashe Tashe.

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų socialinis statusas?

Jūsų mėnesinės pajamos?