Turinio internete poveikis jaunimui

Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti jaunų žmonių reakciją į internete pateikiamą reklaminę informaciją. Taip bus geriau suprantamas reklamos poveikis internete, bei jos daroma įtaka jauniems žmoniems.

Kokiame mieste gyvenate?
Koks Jūsų amžius?
Dažniausiai naudojami socialiniai tinklapiai:
Kaip dažnai atkreipiate dėmesį į internete pateikiamą reklaminę informaciją?
Koks Jūsų požiūris į reklamą socialiniuose tinklapiuose?
Ar dalyvaujate socialiniuose tinklapiuose paskelbtuose renginiuose?
Jeigu dalyvaujate, kokiam turiniui teikiate pirmenybę?
Ar dalyvaujate socialiniuose tinklapiuose paskelbtose loterijose ar konkursuose?
Kokio pobūdžio turinys, pateikiamas socialiniuose tinklapiuose, Jus domina?
Kaip reaguojate į pakvietimus Facebook puslapyje dalyvauti renginiuose?
Kaip reaguojate į pakvietimą prisijungti prie Facebook grupės ar puslapio?
Esate Facebook grupės ar puslapio narys (fanas), kaip dažnai atkreipiate dėmesį į jame talpinamą informaciją (Posts)?
Ar dažnai atkreipiate į Facebook puslapyje dešinėje pusėje esantį "Sponsored" lauką?
Koks, Jūsų manymu, populiariausias internetinis dienoraštis?
Ar skaitote ir naudojatės Blogger ar kitais internetiniais dienoraščiais?
Kokiai informacijai teikiate pirmenybę rinkdamiesi internetinio dienoraščio turinį?
Kam, Jūsų nuomone, skirti internetiniai dienoraščiai (blog, microblog (pvz.: Twitter))?
Ar naudojatės internetinėmis nuotraukų galerijomis?
Jeigu taip, kuriomis žemiau pateiktomis internetinėmis nuotraukų galerijomis Jūs naudojatės?
Dažniausiai naudojamos paieškos sistemos:
Kaip dažnai naudojatės paieškos sistemomis?