Trakų rajono savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų vertinimas vartotojų požiūriu

Gerb., respondente, maloniai prašome atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Jų atsakymai užtruks 5–10 min., tačiau padės pagerinti bibliotekos paslaugų kokybę bei išplėsti veiklą. Pagrindinis šios anketos tyrimo „Trakų rajono savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų vertinimas vartotojų požiūriu“ tikslas – įvertinti, Trakų rajono savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugas vartotojų požiūriu.

Anketų duomenys bus išanalizuoti, o apibendrinti rezultatai suteiks galimybę tobulinti bibliotekos teikiamas paslaugas. Iš anksto dėkojame Jums už nuoširdų bendradarbiavimą.

Respondentų anonimiškumas užtikrinamas. Pasirinktus atsakymus pažymėkite kryželiu, kaip parodyta pavyzdyje: X.

Šios anketos rezultatai viešai nebus publikuojami.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Nuo kada pradėjote lankytis bibliotekoje? (Įrašykite nuo kada)

2. Kaip dažnai lankotės bibliotekoje? (Pažymėkite 1 atsakymą) 

3. Ar Jus tenkina bibliotekos darbo laikas? (Pažymėkite 1 atsakymą) 

Jeigu netenkina, nurodykite, nuo kelintos valandos ryto ir iki kelintos valandos vakaro, Jūsų manymu, biblioteka turėtų dirbti)

4. Kaip dažnai naudojatės žemiau išvardytomis bibliotekos paslaugomis? (Kiekvienoje horizontalioje eilutėje pažymėkite po vieną atsakymą)

Labai dažnai
Dažnai
Kartais
Retai
Labai retai
Niekada
Informacijos teikimu man rūpimu klausimu
Grožinės literatūros pasiūla
Periodinės spaudos pasiūla
Įvairios mokslinės literatūros pasiūla
Duomenų bazių prieiga
Naudojimosi kompiuteriais ir viešojo interneto prieiga
Naudojimosi spausdinimo, kopijavimo, skenavimo paslaugomis
Galimybe dalyvauti bibliotekos organizuojamuose renginiuose
Galimybe susitikti, pabendrauti su kitais žmonėmis
Bibliotekininko teikiama pagalba, ieškant informacijos elektroninėje erdvėje
Galimybe mokytis kompiuterinio raštingumo
Netradicinės darbo vietos ir jaukios aplinkos pasiūla

5. Kuri iš žemiau išvardintų bibliotekos paslaugų Jums aktualiausia? (Pažymėkite 1 atsakymą)

6. Ar pakankamai turite informacijos apie biblioteką ir jos teikiamas paslaugas? (Pažymėkite 1 atsakymą)

7. Iš kokio informacijos šaltinio dažniausiai sužinote apie bibliotekoje teikiamas paslaugas? (Kiekvienoje horizontalioje eilutėje pažymėkite po vieną atsakymą)

Labai dažnai
Dažnai
Kartais
Retai
Labai retai
Niekada
Spaudos
Televizijos
Bibliotekos tinklalapio
Bibliotekos Facebook’o
Bibliotekos darbuotojų
Kolegų, draugų, pažįstamų
Bibliotekos reklaminio bukleto, skrajutės, skelbimo ir pan.

8. Ar, Jūsų nuomone, bibliotekos Facebook’e talpinami bibliotekos skelbimai, kita informacija, susijusi su knygomis, skaitymu, yra informatyvi? (Pažymėkite 1 atsakymą)

9. Kaip vertinate atnaujintą ir pritaikytą išmaniesiems įrenginiams bibliotekos tinklalapį? (Pažymėkite 1 atsakymą)

10. Jums biblioteka kaip:

Labai svarbi
Svarbi
Iš dalies svarbi
Nesvarbi
Neturiu nuomonės
Vieta skaitymui ir savišvietai
Mokymuisi palanki aplinka
Susitikimų su įdomiais žmonėmis vieta
Vieta susitikimams, pokalbiams, diskusijoms
Poilsio ir įkvėpimo vieta

11. Kaip vertinate bibliotekos teikiamas informacines paslaugas vartotojams? (Kiekvienoje horizontalioje eilutėje pažymėkite po vieną atsakymą)

Nežinau/ nesinaudoju
Gerai
Labai gerai
Vidutiniškai
Blogai
Labai blogai
Knygos: enciklopedijos, žinynai, žodynai ir kt.
Moksliniai periodiniai leidiniai
Kraštotyra
Elektroninės knygos
Kompiuterizuotos darbo vietos, internetas, bevielis ryšys
Bibliotekininko konsultacijos ir rekomendacijos
Bibliotekos elektroninis katalogas
LIBIS bibliotekų suvestinis katalogas
Duomenų bazės ir katalogai
Garsinės knygos
Priminimas skaitytojui el. paštu
Mokomieji filmukai
Nuotoliniai kompiuterinio raštingumo kursai

12. Kaip vertinate bibliotekos teikiamas edukacines-ugdomąsias paslaugas vartotojams? (Kiekvienoje horizontalioje eilutėje pažymėkite po vieną atsakymą)

Nežinau/ nedalyvavau
Gerai
Labai gerai
Vidutiniškai
Blogai
Labai blogai
Informacinės kultūros ugdymo mokymai
Kompiuterinio, informacinio raštingumo mokymai
Kompiuterizuotos darbo vietos, internetas, bevielis ryšys
Bibliotekininko konsultacijos ir rekomendacijos
Knygų užsakymas ir rezervavimas internetu

13. Kaip, Jūsų nuomone, yra teikiamos žemiau išvardintos bibliotekos paslaugos? (Kiekvienoje horizontalioje eilutėje pažymėkite po vieną atsakymą)

Nežinau/ nedalyvavau
Gerai
Labai gerai
Vidutiniškai
Blogai
Labai bliogai
Skaitytojams išduodami leidiniai
Sukomplektuotas bibliotekos fondas
Organizuojami renginiai
Teikiama pagalba informacijos paieškoje
Mokamų paslaugų teikimas: kopijavimas, spausdinimas, skenavimas
Organizuojami mokymai

14. Kokios paslaugos, teikiamos bibliotekoje, Jums yra reikalingiausios? (Įvertinkite jų svarbumą, kiekvienoje horizontalioje eilutėje žymėdami po vieną atsakymą)

Labai reikalinga
Reikalinga
Vidutiniškai reikalinga
Nereikalinga
Neturiu nuomonės
Knygų skolinimas į namus
Žurnalų ir laikraščių skolinimas į namus
Skaityklos vieta
Leidinių užsakymas iš kitų bibliotekų (tarpbibliotekinis abonementas)
Bibliotekininko konsultacijos ir rekomendacijos
Kompiuterizuotos darbo vietos, internetas
Kopijavimas, spausdinimas, skenavimas
Kompiuterinio, informacinio raštingumo mokymai
Įvairūs renginiai, parodos
Informacinė bibliotekos interneto svetainė, Facebook
Elektroninės paslaugos (el. katalogas, prieiga prie duomenų bazių)

15. Kaip vertinate bibliotekos darbuotojų aptarnavimo kultūrą? (Žymėkite tik vieną atsakymą horizontalioje eilutėje)

Puikiai
Labai gerai
Gerai
Vidutiniškai
Blogai
Labai blogai
Dėmesys vartotojams
Mandagumas
Konsultavimas rūpimais klausimais
Profesionalumas, kompetentingumas
Draugiškumas
Paslaugumas

16. Kaip vertinate biblioteką, kaip paslaugas teikiančią įstaigą? (Žymėkite tik vieną atsakymą horizontalioje eilutėje)

Gerai
Beveik gerai
Vidutiniškai
Blogai
Beveik blogai
Infrastruktūra (patalpos, jos dizainas, techninė įranga ir kt.)
Informacijos ir komunikacijos technologijos
Darbuotojų profesionalumas (aptarnavimo kokybė)
Informacijos ištekliai (knygos, žurnalai, duomenų bazės ir kt.)

17. Kaip vertintumėte, jeigu bibliotekoje būtų teikiamos kitos socialinės paslaugos? (Žymėkite tik vieną atsakymą horizontalioje eilutėje)

Labai reikalinga
Reikalinga
Vidutiniškai reikalinga
Nereikalinga
Neturiu nuomonės
Knygynas (galimybė nusipirkti knygų) Kavinė-skaitykla Susitikimų erdvė: pokalbiams ir diskusijoms su bendraminčiais
Kavinė-skaitykla
Susitikimų erdvė: pokalbiams ir diskusijoms su bendraminčiais
Bibliotekoje veiktų Vaikų kambarys (galimybė palikti trumpam laikui mažamečius vaikus)
Įsikurtų įvairūs klubai, asociacijos (moterų, pagyvenusių žmonių, neįgaliųjų ir pan.)
Būtų organizuojami įvairūs socialiai reikalingi mokymai, kursai (siuvimo, mezgimo, kulinarijos, konditerijos, drožybos ir pan.)

18. Jūsų nuomone, nepriklausomai nuo to, kaip dažnai lankotės bibliotekoje, kaip kito bibliotekoje teikiamos paslaugos? (Žymėkite tik vieną atsakymą horizontalioje eilutėje)

Pagerėjo
Pablogėjo
Nepakito
Knygų asortimento atnaujinimas
Kitokių leidinių įvairovė (CD, DVD) Periodinės spaudos įvairovė
Periodinės spaudos įvairovė
Duomenų bazių įvairovė
Organizuojamų renginių (parodos, mokymai, susitikimai, seminarai) įvairovė
Organizuojamų renginių (parodos, mokymai, susitikimai, seminarai) kokybė
Informacinių technologijų kokybė
Informacinių technologijų gausa
Programinės įrangos kokybė
Programinės įrangos gausa
Bibliotekininkų aptarnavimo kokybė
Bendra atmosfera

19. Ar naudojatės knygų grąžinimo savitarnos įrenginiu?

20. Ar naujų technologijų diegimas daro biblioteką patrauklesnę vartotojui?

21. Jei biblioteką uždarytų, kokių paslaugų pasigestumėte? Įrašykite: .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

22. Jūsų lytis?

23. Jūsų amžius?

24. Jūsų socialinė padėtis?

25. Jūsų išsilavinimas?

Dėkojame, kad dalyvavote apklausoje!