TORTŲ NAMŲ „TORTILINA“ PREKINIO ŽENKLO SUKŪRIMAS

Esu II kurso marketingo ir reklamos kūrimo studentė Viktorija Rupeikytė. Rašau kursinį darbą tema Tortų namų "Tortilina" prekinio ženklo sukūrimas. Šio darbo tikslas - atlikti tyrimą ir pateikti vartotojų dėmesį traukiantį tortų namų "Tortilina" prekinį ženklą.

Iš anksto dėkoju už atsakymus.

Anketa neaktyvi

Kaip dažnai perkate ar užsakinėjate konditerijos gaminius?

Ar užsakinėjate tortus virtualioje erdvėje?

Kokias asociacijas turėtų atspindėti tortų namų "Tortilina" prekinis ženklas?

Kokias asociacijas kelia pavadinimas „Tortilina“ prekinis ženklas?

Su kokia spalva Jums asocijuojasi tortas ir kiti saldieji konditerijos kepiniai?

Kokie spalvų deriniai labiau tiktų tortų namams „Tortilina“?

Kokio skonio tortą renkatės dažniausiai?

Ar rinkdamiesi prekę, teikiate pirmenybę žinomo ženklo produkcijai?

Jums labiausiai patinka, kai logotipą sudaro?

Kurios savybės svarbios prekiniams ženklams?

Įvertinkite tortų namų „Tortilina“ prekinio ženklo reklamavimosi priemones nuo 1 iki 5.

Kiek svarbus tam tikras aspektas užsakinėjant ar perkant tortus bei kitus saldžiuosius gaminius?

Jūsų amžius?

Jūsų lytis?

Jūs esate?

Jūsų pajamos?

Susikurti savo anketą