Tinklaraščių įtaka prekės ženklo komunikacijai

10. Kokia, Jūsų nuomone, bus tolimesnė tinklaraščių vieta komunikacijos kontekste?

  1. Sunku pasakyti. Manau blogai po truputi mirsta, youtube siuo metu auga sparciausiai.
  2. Manau, šis didelis burbulas yra pasmerktas pūtimuisi. Socmedijos šiandien valdo žmonių nuomonių srautus.
  3. Žmonėms vis mažiau žiūrint televizijos, tinklaraščiai ir socialiniai tinklai užims vis svarbesnę vietą.
  4. Manau, kad įtaka laikui bėgant tik didės, tačiau tikiu, kad ir rašančių tinklaraščius sumažės, nes dauguma dabar save mėgsta vadinti "influenceriais", o tam nereikia rašyti tinklaraštį
  5. Priklauso nuo to, ar prie tinklaraščių priskirsime ir tuos, kurie persikelia į Instagram platformą, nes svarba ir įtaka augs būtent ten
  6. Manau, kad kokybišką turinį kuriantys tinklaraštininkai, kurie dar ir turi didelį sekėjų ratą ir toliau sėkmingai komunikuos atstovaujant prekės ženklus. Influencer reklama vis labiau skinasi kelią į reklamos viršūnę, o tinklaraštininkai yra viena iš influencerių grupių, kuriuos seka tam tikra sritimi besidomintys žmonės. PVZ. Prekės ženklas gali užsakyti reklamą radijuje ir pasiekti ne vien tikslinius klientus. Arba gali užsakyti reklamą pas tinklaraštininką, ir pasiekti konkretų žmonių ratą, kurį ir nori pasiekti t.y. žmonių grupę, besidominčią tinklaraštininko plėtojama tematika.
  7. Vis svarbesnė. Tinklaraštininkų nuomonė suvokiama kaip informacija "iš pirmų lūpų", manau, jog blogeriai šiomis dienomis užsitarnavo gana didelį skaitytojų pasitikėjimą - visa tai skatina jų populiarumo augimą.