Tinklaraščių įtaka prekės ženklo komunikacijai

9. Kaip manote, kokia šiuolaikinei visuomenei yra tinklaraščių įtaka prekės ženklo žinomumo kontekste?

  1. Labai didžiulė. Paduok produktą teisingiems influenceriams į rankas ir rytoj jau visi tą reikalą pirks. Svarbiausia (klientams) suvokti kokią tikslinę auditoriją nori savo produktu pasiekti.
  2. Tinklaraščiai yra vienas iš komunikavimo kanalų, kuris turi būti prekės ženklų naudojamas kartu su kitomis priemonėmis.
  3. Labai didelė ir su laiku tik didės.
  4. Milžiniška, nes tinklaraštininkas tampa tarpine grandimi tarp pardavėjo ir potencialaus kliento, o tinklaraštininkui nebūtina deklaruoti, kad nupirktas turinys yra reklama.
  5. Reklama per tinklaraštininkus, kitaip dar vadinamus influencerius, tikrai padeda prekės ženklo žinamumo didinimui. Tokia reklama negarantuoja išaugusių pardavimų, mano nuomone tai daugiau žinomumo, informacijos sklaidos priemonė. Tai šiuolaikiška "iš lūpų į lūpas" komunikacija, kuri tikslinga, norint perduoti informaciją tiksliniams klientams.
  6. Labai didelė. Manau, jog pakankamai didelę auditoriją turinčių tinklaraštininkų reklamuojamo produkto populiarumas gali išaugti net keletą kartų.