Tinklaraščių įtaka prekės ženklo komunikacijai

6. Ar dažnai gaunate pasiūlymų reklamuoti tam tikrus prekės ženklus? Kaip atsirenkate kokius reklamuosite savo tinklaraštyje?

  1. Daznai. Sutinku dirbti tik su prekes zenklais kurie man tikrai patinka ir kuriuos as pati pirkciau. Niekad nereklamuoju dalyku kuriu man paciai nereikia arba kurie visiskai nesusije su mano gyvenimo budu.
  2. Per mėnesį vidutiniškai penki pasiūlymai. Statistiškai atmetu apie keturis pasiūlymus iš penkių. Nenoriu reklamuoti prekių, kurios, mano galva, netinka prie tinklaraščio konteksto. Atmetu daug grožio produkcijos. Griežtai reklamuoju tik su judėjimu ir/ar mityba susijusią produkciją. Taip pat sporto renginius, paramos akcijas.
  3. Taip, nuolatos. Aš rašau tik apie tai, ką pats galiu nuoširdžiai rekomenduoti. Kartais tai reiškia, kad tenka kai kurių pasiūlymų atsisakyti.
  4. Dažnai. Prekės ženklus renkuosi pagal savo vertybes bei tai, ar tuo metu nereklamuoju panašaus produkto.
  5. Nuolat (bent kelis į savaitę), bet visko atsisakau
  6. Maždaug 2-5 pasiūlymai per savaitę. Visų pirma sutinku reklamuoti tik tuos prekės ženklus, kuriuos mėgstu ir kuriais pasitikiu. Jei prekės ženklas man naujas - pirmiausia išbandau, po to jau tęsiame bendravimą dėl reklamos.
  7. Tokių pasiūlymų sulaukiu retai. Manau, jog Lietuvoje šia tema kol kas pasisakyti gali tik grožio ir mados tinklaraščių atstovai. Savo tinklaraštyje nereklamuočiau produktų, kurie nepatiktų man pačiai.