Tinklaraščių įtaka prekės ženklo komunikacijai

5. Kaip supratote, jog Jūsų tinklaraštis tampa populiarus skaitytojų tarpe?

  1. Kazkaip net nezinau, gal kai pradejau gauti klausimus is sekeju, prase patarimu.
  2. Parodė augantis sekėjų skaičius, Daugėjantis laiškų kiekis. Moterys mane pradėjo atpažinti gatvėje.
  3. Pirmasis suvokimas yra pasižiūrėjus į atsivertimų/perskaitymų skaičius. Antrasis yra tada, kai žmonės pradeda kviestis pas juos arba vežioti į užsienį arba siūlyti pinigus, kad apie juos parašyčiau.
  4. Kada pradėjo augti unikalių vartotojų skaičius tinklaraštyje
  5. Kai įdiegiau Google Analytics ir pamačiau lankokumo rodiklius
  6. Pradėjo stipriai aukšti sekėjų skaičiai, gaudavau vis daugiau reklamos užklausų iš potencialių klientų.
  7. Nežinau, ar šiandien jau galiu pasakyti, jog mano tinklaraštis yra populiarus, tačiau išaugusį susidomėjimą jaučiau didėjant komentarų bei "paspaudimų" skaičiui, kiek vėliau - pradėjus gauti kvietimų į renginius. Malonus gestas - būti pakalbintai gatvėje skaitytojų - tuomet ir suvoki, kad tinklaraščio populiarumas auga.