Tinklaraščių įtaka prekės ženklo komunikacijai

1.Kokia yra Jūsų patirtis komunikacijos srityje?

  1. Mokiausi mados komunikacijanir stilistika.
  2. Turimo tinklaraščio ribose. Reklama, švietėjiški tekstai.
  3. Aš visą gyvenimą, nuo tada, kai pradėjau dirbti, dirbu su komunikacija - kaip žurnalistas arba kaip autorius.
  4. 4 metai komunikacijos studijos - VGTU kūrybinės industrijos ir 2,5 metų darbas rašant tinklaraštį.
  5. Komunikacijos mokslų bakalauro laipsnis Nuo 2007 - tinklaraštis Spintos guru Nuo 2010 - darbas žurnale L'Officiel Mada Nuo 2013 - darbas žurnale Moteris Nuo 2014 - darbas Verslo žinių leidinių grupėje Darbas skaitmeninės reklamos agentūroje Choco Agency Darbas prekių ženklų komunikacijos strategijos agentūroje Be&Do
  6. Esu maisto tinklaraštininkė, dirbu su įvairiais prekės ženklais komunikacijoje. Prieš tai tris metus dirbau su rinkodara restoranų versle.
  7. Rašau internetinį tinklaraštį apie maistą ir keliones, taip pat užsiimu produkto reklama pasitelkiant socialinius tinklus.