Tinklaraščių įtaka prekės ženklo komunikacijai

Sveiki,

Esu Komunikacijos ir kūrybinių industrijų 4 kurso studentė Ugnė Paulavičiūtė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti, kokią įtaką prekės ženklo komunikacijai daro tinklaraštininkai.  Socialinės medijos sparčiai išpopuliarėjo kaip internetinio marketingo dalis, tačiau kai kurių įmonių vadovams vis dar sudėtinga suvokti tokios komunikacijos efektyvumą, kadangi išmatuoti jų naudą yra sunku.  Tad mano tikslas yra išnagrinėti tinklaraščių teikiamą naudą prekės ženklo viešumui. 

Jūsų dalyvavimas apklausoje padės suvokti, kiek vartotojų dėmesio sulaukia tinklaraščių turinys ir kokios naudos gali tikėtis prekės ženklo atstovai. Jūsų pageidavimu anketa gali išlitki anonimiška. 

Ačiū už Jūsų laiką ir atsakymus. 

1.Kokia yra Jūsų patirtis komunikacijos srityje?

    …Daugiau…

    2. Kiek laiko rašote tinklaraštį?

      …Daugiau…

      3. Kokie yra svarbiausi elementai rašant tinklaraštį?

        …Daugiau…

        4. Kaip manote, kokie aspektai pritraukia skaitytojus domėtis Jūsų tinklaraščiu?

          …Daugiau…

          5. Kaip supratote, jog Jūsų tinklaraštis tampa populiarus skaitytojų tarpe?

            …Daugiau…

            6. Ar dažnai gaunate pasiūlymų reklamuoti tam tikrus prekės ženklus? Kaip atsirenkate kokius reklamuosite savo tinklaraštyje?

              …Daugiau…

              7. Ar susiduriate su problemomis reklamuojant prekės ženklus?

                …Daugiau…

                8. Ar gaunate grįžtamąjį ryšį iš skaitytojų apie reklamuojamus prekės ženklus?

                  …Daugiau…

                  9. Kaip manote, kokia šiuolaikinei visuomenei yra tinklaraščių įtaka prekės ženklo žinomumo kontekste?

                    …Daugiau…

                    10. Kokia, Jūsų nuomone, bus tolimesnė tinklaraščių vieta komunikacijos kontekste?

                      …Daugiau…

                      11. Ar tinklaraščio rašymas yra Jūsų pragyvenimo šaltinis?

                      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą