Telšių raj. PSPC pacientų priskambinimo į įstaigą kokybės vertinimas

Laba diena,

Kviečiame Telšių raj. PSPC pacientus dalyvauti anoniminėje apklausoje ir pareikšti savo nuomonę dėl nuo 2023 m. balandžio 20 dienos pasikeitusių telefonų linijų kokybės.

Tyrimo metu gauti duomenis bus panaudoti asmenų aptarnavimo kokybei gerinti.

Dėkojame už Jūsų skirtą laiką

Telšių raj. PSPC pacientų priskambinimo į įstaigą kokybės vertinimas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kokia Jūsų patirtis registruojantis telefonu?

Pas kokį gydytoją, ar kokiai paslaugai norėjote užsiregistruoti? Nurodykite gydytojo pavardę arba paslaugos pavadinimą pvz. skiepui (atsakymą įrašykite).

Ar registratūros darbuotojos Jums perskambina, nepavykus priskambinti?

Jeigu į trečią klausimą atsakėte TAIP, nurodykite, per kiek laiko sulaukiate atgalinio skambučio?

Su kokiomis problemomis susiduriate norėdami priskambinti į registratūrą?

Kaip vertinate priskambinimo kokybę?

Kas pagerėjo registruojantis paskutiniais kartais, kuo džiaugiatės?