Telia rinkodaros situacijos tyrimas

Gerbiamas respondente,

Esu Laura Didus, Šiaulių Valstybinės kolegijos, Tarptautinio Verslo pirmo kurso studentė. Atlieku tyrimą apie įmonės "Telia Lietuva" rinkodaros situaciją. Maloniai prašau Jūsų užpildyti anketą, užtruksite tik kelias minutes.

Anketa yra anoniminė, darbe bus naudojami tik susisteminti duomenys, rezultatai viešai nepublikuojami. 

Ačiū už sugaištą laiką.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūs esate:

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Kokia jūsų socialinė padėtis visuomenėje?

Kaip vertinate Telia prekių ir paslaugų asortimento kokybę?

Kokias įmonės paslaugas dažniausiai renkatės?

Kaip vertinate gaunamų paslaugų kokybę?

Į ką labiausiai atsižvelgiate pirkdami prekes "Telia" parduotuvėse?

Ar kaina daro didelę įtaką jūsų pasirinkimui?

Kokios reklaminės priemonės skatina domėtis "Telia" įmonės paslaugomis?

Kokie įmonės atributai labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį reklamoje?

Ar darbuotojų teikiamos konsultacijos būna naudingos ir padeda priimti sprendimus?

Kaip vertinate "Telia" darbuotojų klientų aptarnavimo kokybę?

Kokie veiksniai nulemia Jūsų pasirinkimą, prekes ir paslaugas pirkti "Telia" įmonėje?

Kaip dažnai perkate įmonės paslaugas?

Į ką pirmiausia atkreipiate dėmesį parduotuvėje?

Ar rekomenduotumėte kitiems naudotis telekomunikacijų tiekėjo paslaugomis?

Ar prekinio ženklo įvaizdis Jums yra svarbus renkantis prekę ar paslaugą?