Tarptautinio internetinio marketingo kritiniai sėkmės veiksniai

Verslas-verslui srityje dirbančių įmonių apklausa

Jūsų užimamos pareigos įmonėje (pažymėkite vieną Jums tinkamą atsakymą)

Ar Jūsų įmonėje internetas naudojamas? (pažymėkite Jums tinkamus atsakymus, jų gali būti keli)

Kiek metų Jūsų įmonėje naudojamas internetas marketingo tikslais? (pažymėkite vieną Jums tinkamą atsakymą)

Kiek darbuotojų dirba Jūsų įmonėje? (pažymėkite vieną Jums tinkamą atsakymą)

Kiek metų Jūsų įmonė dirba tarptautiniu mastu? (pažymėkite vieną Jums tinkamą atsakymą)

Savo įmonėje naudodami internetinį marketingą, kokią svarbą suteikiate savo įmonės marketingo strategijos veiksniams? (nurodykite balą nuo 1 iki 5)

Savo įmonėje naudodami internetinį marketingą, kokią svarbą suteikiate savo įmonės interneto puslapio veiksniams? (nurodykite balą nuo 1 iki 5)

Savo įmonėje naudodami internetinį marketingą, kokią svarbą suteikiate tarptautinimas veiksniams? (nurodykite balą nuo 1 iki 5)

Savo įmonėje naudodami internetinį marketingą, kokią svarbą suteikiate išoriniams veiksniams? (nurodykite balą nuo 1 iki 5)

Savo įmonėje naudodami internetinį marketingą, kokią svarbą suteikiate vidiniams veiksniams? (nurodykite balą nuo 1 iki 5)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą