Tamsaus turizmo informacijos poveikis vartotojų įsitraukimui į turinį

Sveiki, esu Julita Gaveikaitė, Vilniaus Universiteto Verslo mokyklos magistrantūros studentė. Rašau baigiamąjį darbą, kurio tikslas įvertinti, tamsaus turizmo informacijos poveikį vartotojų įsitraukimui į turinį. Ši nišinio turizmo kryptis literatūroje apibrėžta kaip kelionė į vietą susijusią su nelaimėmis, kartais siaubingai, baisiai atrodančių vietų lankymas, įskaitant istorines lankytinas vietas ir muziejus.

Atliekant apklausą prisiminkite istorinius vaizdo įrašus, muziejuje klausytus audio įrašus ar kitus informacijos šaltinius, gali būti matytas filmas ar skaityta knyga, klausytas muziejuje audio įrašas, įsivaizdavimui pavyzdžiai būtų: HBO serialas „Černobylis“;  Knyga „Aušvico tatuiruotojas“; Knyga ir filmas „Berniukas dryžuota pižama“...

Maloniai kviečiu atsakyti į pateiktus klausimus.

Ši apklausa yra anoniminė ir jūsų pateikti klausimai bus naudojami mokslo tiriamajam darbui. Dėkoju už pagalbą.

Tamsaus turizmo informacijos poveikis vartotojų įsitraukimui į turinį
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą