Suvokiamų rizikų įvertinimas renkantis "Go Clever" planšetinį kompiuterį

Gerb. Respondente,

 

Tyrimą atlieka Kauno Kolegijos vadybos ir ekonomikos fakulteto pardavimų vadybos studentai. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, suvokiamas rizikas renkantis „GoClever“ planšetinį kompiuterį . Tyrimo duomenys bus panaudoti rengiant dalyko Prekės ženklo valdymas savarankišką darbą. Anonimiškumą garantuojame. Pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą. Iš anksto dėkojame už sugaištą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar turite planšetinį kompiuterį?

2. Ar planuojate įsigyti/pasikeisti planšetinį kompiuterį? (Jeigu pažymėjote atsakymo variantą "ne" pereikite prie 10 klausimo)

3. Kas Jūsų nuomone svarbu perkant planšetinį kompiuterį? (Žymėdami vadovaukitės kriterijais nuo 1 iki 5 svarbos tvarka: 1 - nesvarbu, 5 - labai svarbu)

1
2
3
4
5
Savybės ir specifikacija
Prekės ženklas
Kaina
Kokybė
Dizainais

4. Kokio prekinio ženklo planšetinį kompiuterį(-ius) esate pirkę/žadate pirkti? (jei pasirinkote "GoClever pereikite prie 8 klausimo)

5. Kokios priežastys lėmė/lems, kad pasirinkote/pasirinksite šio gamintojo kompiuterį, o ne "GoClever"?

6. Ar Jūs renkatės šio prekės ženklo kompiuterį norėdami pabrėžti savo įvaizdį?

7. Ar esate girdėję blogų atsiliepimų apie "GoClever" planšetinius kompiuterius?

8. Koki veiksniai nulėmė tai, jog pasirinkote "GoClever" planšetinį kompiuterį? (jei 4-ame klausime pažymėjote ne "GoClever", pereikite prie 10 klausimo)

9. Iš kur sužinojote apie "GoClever" prekės ženklą?

10. Jūsų lytis?

11. Jūsų socialinė padėtis?

12. Jūsų amžius?

13. Jūsų gyvenamoji vieta?

14. Jūsų mėnesio pajamos?