Stereotipo, kaip socialinės reklamos pagrindo, naudojimas.

Socialinių mokslų kolegijos, Tarptautinio verslo ir rinkodaros katedros, Reklamos kūrimo studijų programos studentė, Monika Endriulaitytė, atlieka baigiamosios praktikos tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti stereotipo panaudojimo kuriant socialinę reklamą ypatumus. Tyrimo duomenys bus naudojami baigiamajame bakalauro darbe, pateikiami išvestiniais skaičiais.

Tyrime garantuojamas Jūsų anonimiškumas, neprašoma duomenų, leidžiančių identifikuoti Jūsų tapatybę.

Jūsų atsakymai labai svarbūs. Iš anksto dėkojame už bendradarbiavimą.

1. Kas Jums yra visuomenė?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    2. Koks simbolis ar vaizdinys Jums iškyla akyse pirmiausia, jei galvojate apie abejingumą visuomenėje?

      …Daugiau…

      3. Kaip manote, kiek žemiau patektas mintis galima įvardinti kaip visuomeniškai abejingas?

      4. Įvertinkite, kaip šie veiksniai veikia abejingumo visuomenėje plitimą.

      5. Kaip manote, kokioje aplinkoje gajūs šie stereotipai?

      6. Kurie iš šių stereotipų sutinkami dažniausiai? Pažymėkite 3 variantus.

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        7. Kas Jus paskatino pasirinkti būtent šiuos 3 stereotipus?

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          8. Įsivaizduokite žemiau aprašytų situacijų vaizdinius. Kurie iš jų Jums labiausiai asocijuojasi su abejingumu visuomenėje jautrioms problemoms? Sužymėkite šias situacijas svarbos mažėjimo tvarka nuo 1 iki 8 (1 - svarbiausias, 8 - mažiausiai svarbus).

          9. Kiek tamsaus, pilko nueinančio žmogaus silueto simbolis Jums asocijuojasi su abejingumu visuomenėje jautrioms problemoms?

            …Daugiau…

            10. Jūsų lytis:

            11. Jūsų amžius:

            12. Jūsų išsilavinimas:

            13. Jūsų gyvenvietė:

            Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą