UserAhmedas
Results30
Vieša
Pranešti

Statybinių ir apdailos medžiagų prekybos sistemos „MOKI – VEŽI“ rėmimas

Sveiki,

Ši anketa parengta, siekiant išanalizuoti statybinių ir apdailos medžiagų prekybos sistemos UAB „Makveža“, kitaip žinomos pavadinimu „MOKI – VEŽI“ reklamos efektyvumą. Tyrimą atlieka Šiaulių Valstybinės kolegijos Verslo ir Technologijų fakulteto studentas Redas Dobrovolskis. Anketa yra anoniminė. Atsakant į klausimus reikia pasirinkti vieną tinkamiausią atsakymą ir jį pažymėti.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Pic
1. Jūsų lytis:Privalomas
2. Jūsų amžius:Privalomas
3. Jūs šiuo metu esate:Privalomas
4. Jūsų mėnesio pajamos:Privalomas
5. Kaip dažnai lankotės „MOKI – VEŽI“ parduotuvėse? (Jei į šį klausimą atsakėte „Dar neteko“ eikite į 7 klausimą)Privalomas
6. Kas jus paskatino apsilankyti prekybos centre „MOKI – VEŽI“?
7. Ar teko pastebėti „MOKI – VEŽI“ reklamą viešosiose informavimo priemonėse (televizijoje, internete, spaudoje ir kt.) ir jei teko tai kur?Privalomas
8. Koks Jūsų požiūris į „MOKI – VEŽI“ reklamą?
9. Kokia, Jūsų nuomone, yra „MOKI – VEŽI“ reklama?
10. Ar, Jūsų nuomone, yra pakankamas reklamos kiekis apie „MOKI - VEŽI„ įmonę?
11. Kas labiausia patraukė Jūsų dėmesį „MOKI - VEŽI“ reklamoje ant transporto priemonių?
12. Ar turi įtakos prekės reklama Jūsų apsisprendimui pirkti ją?Privalomas
13. Kokios priemonės Jus paskatintų apsipirkti „MOKI - VEŽI“ parduotuvėse?Privalomas
14. Kurios ryšių su visuomene akcijos paskatintų Jus apsilankyti „MOKI – VEŽI“ parduotuvėse?Privalomas