Startuolio prekinio ženklo populiarinimas internete

Tyrimo tikslas - išsiaiškinti ar žmogų veikia apskritai veikia produkto reklama internete, ieškoti ryšių tarp žmogaus demografinės bei ekonominės padėties ir jo požiūrio į reklamos priemones. Taip pat nustatoma ar žmogus apskritai supranta, kas yra startuolis bei ar jam rūpi jog konkreti prekė ar paslauga yra sukurta startuolio. Taip pat tyrimo duomenys padės lengviau suprasti, kurie reklamos metodai startuolio prekinio ženklo populiarinimui yra reikalingi ir padedantys, o kurie tiesiog suerzintų ir atstumtų potencialų klientą.

Startuolio prekinio ženklo populiarinimas internete
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kas, jūsų nuomone, yra startuolis (pasirinkite tiksliausią Jums variantą)? ✪

Kokiomis savybėmis, jūsų nuomone, turėtų pasižymėti įmonė, kad ją būtų galima vadinti startuoliu (galimi keli variantai)? ✪

3. Kokiomis savybėmis, jūsų nuomone, turėtų pasižymėti startuolio prekė ar paslauga (galimi keli variantai)? ✪

Ar sužinoję, jog paslauga ar prekė yra startuolio, pakeistumėte savo išankstinę nuomonę apie įmonę ir jos siūlomą prekę/paslaugą? ✪

Kokie internetinės reklamos metodai labiausiai jus sudomintų įsigyti prekę ar paslaugą (galimi keli variantai)? ✪

Kokie internetinės reklamos metodai labiausiai atstumia jus ar net paskatintų vengti produkto(galimi keli variantai)? ✪

Kuriuo pasiūlymu susidomėtumėte pirmiausia ✪

Kuo turi pasižymėti produktas, kad jus jį įsigytumėte (pažymėkite labiausiai tinkantį variantą)? ✪

Ar jums svarbus prekės ženklo atpažįstamumas renkantis prekę ar paslaugą? ✪

Jūs esate: ✪

Jūsų amžius ✪

Jūsų išsilavinimas

Jūsų šeiminė padėtis ✪

Jūsų vidutinės mėnesio pajamos ✪