Sporto, turizmo ir laisvalaikio prekių parduotuvės

Išsiaiškinti konkurencinės aplinkos įtaką „Winner Sport“ parduotuvės rinkodaros sprendimams.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai lankotės sporto, turizmo ir laisvalaikio prekių parduotuvėse?

Kokiose sporto, turizmo ir laisvalaikio prekių parduotuvėse dažniausiai lankotės? (galimi keli va

Kokiu tikslu dažniausiai apsiperkate sporto, turizmo ir laisvalaikio prekių parduotuvėse?

Kada dažniausiai perkate sporto, turizmo ir laisvalaikio prekes?

Ar parduotuvėse randate tai, ko ieškote?

Kokius parduotuvių siūlomus prekinius ženklus dažniausiai renkatės? (galimi keli variantai)

Kokie veiksniai Jums svarbiausi, perkant sporto, turizmo ir laisvalaikio prekes? (galimi keli var

Kas pozityviai Jus nuteikia sporto, turizmo ir laisvalaikio prekių pirkimo metu?

Ar lankotės sporto, turizmo ir laisvalaikio kompanijų internetinėse svetainėse?

Kokiais tikslais lankotės sporto, turizmo ir laisvalaikio prekių kompanijų internetinėse svetain

Ar Jums užtenka šių prekių kompanijų internetinėje svetainėje teikiamos informacijos?

Ar perkate sporto, turizmo ir laisvalaikio prekes elektroninėse parduotuvėse?

Kokiose sporto, turizmo ir laisvalaikio prekių elektroninėse parduotuvėse dažniausiai perkate?

Ar Jus tenkina sporto, turizmo ir laisvalaikio prekių parduotuvių pasiekiamumas? (t.y. vieta)

Ar turi Jums įtakos reklama, perkant sporto, turizmo ir laisvalaikio prekes?

Kur Jūs matėte/girdėjote šią reklamą? (galimi keli variantai)

Kokios yra Jūsų vidutinės mėnesinės pajamos?

Jūsų lytis:

Jūsų šeimyninė padėtis:

Jūsų amžius: