Šokiruojanti reklama ir jos poveikis vartotojams

Šio tyrimo tikslas – išsiaiškinti varotojų nuomones apie šokiruojančią reklamą ir jos poveikį visuomenei. Tyrimą organizuoja Tarptautinės Teisės ir Verslo Aukštosios Mokyklos studentė. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Jūsų, Gerbiamas Respondente, atsakymai į anketos klausimus bus labai vertingi atliekamam tyrimui. Tikiuosi nuoširdžių Jūsų atsakymų į pateiktus klausimus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis ? ✪

2. Jūsų amžius? ✪

3. Kaip Jūs manote ar reklama yra naudinga vartotojui? ✪

4. Kaip Jūs manote ar šokiruojanti reklama yra naudinga vartotojui? ✪

5. Kur dažniausiai susiduriate su šokiruojančia reklama? ✪

6. Kokio pobūdžio šokiruojančios reklamas dažniausiai pastebite? ✪

7. Kokiais masinės informacijos kanalais transliuojama reklama Jums turi didžiausia įtaką? ✪

pažymėkite ne daugiau kaip 3 atsakymus

8. Kaip veikia šokiruojančios reklamos jus ir jūsų šeimos narius? ✪

9. Kaip šokiruojančios reklamos, jūsų nuomone, veikia mažamečius vaikus? ✪

10. Kokias jums emocijas kelia šokiruojanti reklama? ✪

11. Apie ką buvo paskutinės Jūsų matytos šokiruojančios reklamos? ✪

pažymėkite ne daugiau kaip 3 atsakymus

12. Kas daro šokiruojančią reklamą efektyvią? ✪

pažymėkite ne daugiau kaip 3 atsakymus

13. Šokiruojantis vaizdas Jums tai: ✪

pažymėkite ne daugiau kaip 3 atsakymus

14. Kokios yra teigiamos šokiruojančios reklamos savybės? ✪

pažymėkite ne daugiau kaip 3 atsakymus

15. Kokios yra neigiamos šokiruojančios reklamos savybės? ✪

pažymėkite ne daugiau kaip 3 atsakymus

16. Kaip šokiruojanti reklama veikia visuomenę? ✪

pažymėkite ne daugiau kaip 3 atsakymus

17. Ar šokiruojanti reklama padeda spręsti išryškintas (paminėtas) reklamoje problemas? ✪

18. Kokias paskutines šokiruojančias reklamas Jūs prisimenate? ✪

Pateikite 3 pavyzdžius.