SOCIALINIŲ TINKLŲ NUOMONIŲ FORMUOTOJŲ POVEIKIS ŽINIASKLAIDOS PRIEMONĖMS

Šio tyrimo tikslas išsiaiškinti, kaip socialiniai tinklai Jūsų nuomonė pakeitė Jūsų požiūrio formavimasi. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1.Jūsų lytis:

2.Jūsų išsilavinimas:

3.Kurie subjektai padeda susiformuoti reikiama nuomonę?

4.Kodėl Jūs pasitike išsirinktu subjektu?

5.Kokios temos Jus labiausiai domina?

6.Kokie kanalai Jums yra patogiausi pasiekti naujiena?

7.Kuris iš šių informacinių kanalų Jums atrodo patikimiausias ir kodėl?

8.Ar didėjantis informacijos srautas, sukelia nepatogumų atsirankti teisingą informacija?

9.Kaip manote ar stipriai pasikeitė žiniasklaidos kanalu informacijos pateikimas atsiradus nuomonių formuotojams?

10.Kiek šaltinių perskaitote, tam kad pirminio šaltinio informacija Jums atrodytų patikima?

11.Ar naujienų portalų socialiniuose tinkluose po paskelbtais įrašais (naujienomis), vartotojų komentarai įtakoją Jūsų požiūrio formavimą?

12.Kiek laiko praleidžiate skaitymadi naujienas?

13.Kokia informacija daro Jums didžiausia įtaką?

14.Ar naujienų portalų socialiniuose tikluose skelbiama informacija Jums visada atrodo naudinga?

15. Ar socialniai tinklai teigimai įtakoja žiniasklaidos transliuojama informaciją?