Socialinių reklamos kampanijų kūrybiškumas Lietuvoje

Siekiant užtikrinti moksliškai pagrįstą ir argumentuotą mokslinį darbą socialinės reklamos kampanijų Lietuvoje tema, kviečiu visus užpildyti žemiau pateiktą apklausą. 

Apklausos rezultatai bus naudojami tik mokslo tikslams (t. y. bus naudojami baigiamąjame magistro darbe) ir yra visiškai anonimiški.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai susimąstote apie socialines problemas?

Ar atkreipiate dėmesį į socialines reklamas (televizijoje, gatvėje ar internete)?

Ar esate pastebėjęs socialinę reklamą žemiau išvardytomis temomis?

Niekada nepastebėjau
Nepastebėjau
Nesu tikras
Retai pastebiu
Kartais pastebiu
Dažnai pastebiu
Neapykantos kalba
Atsakingas vairavimas
Rasizmas
Psichologinė sveikata
Fizinis smurtas
Priklausomybė
Liga
Patyčios
Vaikai

Jūsų manymu, ar socialinė reklama yra paveiki priemonė kalbant apie socialines problemas?

Jūsų manymu, kiek svarbus kūrybiškumas socialinėje reklamoje?

Kokią nuotaiką, jūsų nuomone, turi sukelti socialinė reklama?

Visai nesukelia
Nelabai sukelia
Nesu tikras
Sukelia
Stipriai sukelia
Liūdesį
Įkvėpimą
Laimę
Baimę
Gėdą
Pasidižiavimą
Pasišlykštėjimą

Peržiūrėkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.

Peržiūrėkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.

Peržiūrėkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.

Išklausykite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.

Įvertinkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.

Įvertinkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.

Įvertinkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.

Įvertinkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.

Jūsų manymu, kuri socialinės reklamos forma yra paveikiausia?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius: