Userstelabart
Vieša
Pranešti

Socialinių reklamos kampanijų kūrybiškumas Lietuvoje

Siekiant užtikrinti moksliškai pagrįstą ir argumentuotą mokslinį darbą socialinės reklamos kampanijų Lietuvoje tema, kviečiu visus užpildyti žemiau pateiktą apklausą. 

Apklausos rezultatai bus naudojami tik mokslo tikslams (t. y. bus naudojami baigiamąjame magistro darbe) ir yra visiškai anonimiški.

Kaip dažnai susimąstote apie socialines problemas?
Ar atkreipiate dėmesį į socialines reklamas (televizijoje, gatvėje ar internete)?
Ar esate pastebėjęs socialinę reklamą žemiau išvardytomis temomis?
Niekada nepastebėjauNepastebėjauNesu tikrasRetai pastebiuKartais pastebiuDažnai pastebiu
Neapykantos kalba
Atsakingas vairavimas
Rasizmas
Psichologinė sveikata
Fizinis smurtas
Priklausomybė
Liga
Patyčios
Vaikai
Jūsų manymu, ar socialinė reklama yra paveiki priemonė kalbant apie socialines problemas?
Jūsų manymu, kiek svarbus kūrybiškumas socialinėje reklamoje?
Kokią nuotaiką, jūsų nuomone, turi sukelti socialinė reklama?
Visai nesukeliaNelabai sukeliaNesu tikrasSukeliaStipriai sukelia
Liūdesį
Įkvėpimą
Laimę
Baimę
Gėdą
Pasidižiavimą
Pasišlykštėjimą
Peržiūrėkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Peržiūrėkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Peržiūrėkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Išklausykite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Įvertinkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Pic
Įvertinkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Pic
Jūsų manymu, kuri socialinės reklamos forma yra paveikiausia?
Jūsų lytis:
Jūsų amžius: