Socialinių medijų panaudojimo galimybės atlikėjų meno organizacijų komunikacijoje Lietuvoje

LIetuvos muzkos ir teatro akademijos 4 kurso Meno vadybos studentas, atlieka anketinę apklausą, kurios tikslas - nustatyti socialinių medijų panaudojimo galimybes atlikėjų meno organizacijų komunikacijoje. 

Ši apklausa yra anoniminė, o jūsų pateikti atsakymai konfidencialūs. Apklausos duomenys bus panaudoti baigiamojo darbo tyrimo analizei.

Atsakydami į klausimus atsakymą pažymėkite X.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kuriais socialiniais tinklais ir kaip dažnai jūs naudojatės?

Kartą per mėnesį
Kartą per savaitę
Kartą per dieną
Daugiau nei kartą per dieną
Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Google +

Kokiu tikslu naudojatės socialinėmis medijomis?

Ar sekate kultūros naujienas socialinėse medijose?

(Atsakyti, jei į prieš tai buvusį klausimą atsakėte TAIP) Kokiais kriterijais vertinate socialinėse medijose pateikiamą informaciją apie kultūrinius renginius?

Kokias komunikacijos formas socialinėse medijose vertinate labiausiai?

Įvertinkite teiginius

Visiškai sutinku
Sutinku
Neturiu nuomonės
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Atlikėjų meno organizacijos aktyvumas soc. tinkluose lemia jos įvaizdį
Atlikėjų meno organizacijos viešinama informacija turėtų kurti bendruomenę
Atlikėjų meno organizacijos turėtų kurti ir skaitmeninį turinį soc. tinklų paskyrai
Skaitmeninis turinys didina susidomėjimą atlikėjų meno organizacijos veikla
Komunikacija socialinėse medijose lemia mano apsisprendimą eiti arba neiti į renginį

Kokie veiksniai lemia jūsų susidomėjimą organizacija socialiniuose tinkluose?

Ar jūs bendraujate su organizacijomis per socialinius tinklus?

Kokio pobūdžio turinį esate labiausiai linkę dalintis socialinėse medijose?

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Jūsų socialinis statusas