Socialinių medijų nuomonės formuotojų/nuomonės lyderių įtaka pirkimui

Gerbiamas respondente,

Esu Vytauto Didžiojo Universiteto, kūrybinių industrijų 4-ojo kurso studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą apie nuomonės formuotojų/nuomonės lyderių daromą įtaką pirkimui.

Tam, kad tyrimas būtų kokybiškas, svarbu, kad apklausą atliktų kuo daugiau žmonių, todėl labai lauksiu atsakymų.

Anoniškumas garantuojamas, apklausos rezultatai bus naudojami tik moksliniams tikslams

Dėjoju už jūsų laiką!

Anketa neaktyvi

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų socialinis statusas

Jūsų gyvenamoji vieta

Ar naudojatės socialinėmis medijomis? (Facebook, instagram) jei ne, toliau neatsakinėkite

Kuriomis iš šių socialinių medijų platformų naudojatės? (Galite pažymėti daugiau nei vieną)

Ar žinote kas yra nuomonės lyderis/nuomonės formuotojas?

Ar savo socialinių medijų naudojamoje paskyroje sekate nuomonės lyderius/nuomonės formuotojus?

Kodėl sekate nuomonės lyderius/nuomonės formuotojus savo paskyroje? Įvertinkite teiginius skalėje (nuo 5 iki 1, kai 5- visiškai sutinku, 1- visiškai nesutinku

Jūs pasitikite nuomonės formuotojų/nuomonės lyderių prekių/paslaugų apžvalgomis

Jūs pastebite socialinių medijų kanaluose vyraujančią reklamą

Pastebėjus reklamą socialinėse medijose, įvertinkite savo tolimesnius veiksmus skalėje nuo 5 iki 1 (kai 5- visiškai sutinku, 1- visiškai nesutinku)

Kas labiausiai skatina pirkti prekę/paslaugą reklamuojamą socialinėse medijose?

Jūs pasitikite nuomonės formuotojo/nuomonės lyderio teigiamu atsiliepimu apie tam tikrą prekę/paslaugą, net tuomet, kai yra rašoma #ad arba #sp?

Nuomonės lyderių apžvalgos daro įtaką jūsų sprendimui pirkti produktą

Aš žinau kam instagrame yra naudojama „Swipe up“ funkcija nuomonės formuotojų/nuomonės lyderių keliamose instagramo istorijose

Aš žinau kam instagrame yra naudojama „Swipe up“ funkcija nuomonės formuotojų/nuomonės lyderių keliamose instagramo istorijose

Aš naudojuosi „swipe up“ instagramo funkcija

Aš manau, kad „Swipe up“ funkcija man suteikia visas sąlygas greičiau nusipirkti produktą/paslaugą

Aš perku produktus, kuriuos reklamuoja „Instagram“ nuomonės lyderiai, nes žinau, kad jie juos išbandė

Kokios rūšies prekes reklamuojamas nuomonės formuotojų/nuomonės lyderių pastebite dažniausiai? (Galite rinktis kelis variantus)

Tai, kad dažniausiai pastebite būtent šios prekės rūšies reklamas, lemia tai, kad būtent tokios rūšies prekes dažniausiai ir perkate

Mano dėmesį labiausiai patraukia nuomonės formuotojo kuriama reklama kai: (Galite pasirinkti kelis variantus)

Tam tikras turinys, komentarai ar akcijos, susijusios su prekės ženklais socialinėje medijoje, keičia jūsų požiūrį į produktą

Kaip tikėtina, kad naudojant socialinių medijų priemones tai paskatins jus apsipirkti internetu? Įvertinkite nuo 1 iki 5 (1-mažai tikėtina,5- labai tikėtina)

Susikurti savo anketą