Socialinių darbuotojų patirtys dirbant su šeimomis, patiriančiomis socialinę riziką

Kokios emocijos aplanko lankantis problemų turinčiose šeimose?

  1. Susidomėjimas pagalbaipreves
  2. Priklauso nuo kliento bendradarbiavimo kokybės gali kilti ir bejėgiškumo ir nusivylimo jausmai, kurie iššaukė ir abejingumo ir pasipiktinimo emocijų atsiradimą. Gailestis, nėra mūsų darbo pozityviai vertinama, nes tada gimsta poreikis veikti už klientą, o tai stabdo naujų socialinių įgūdžių jam pačiam ugdymąsi.
  3. Bejėgiškumas
  4. Įvairūs žmogiški jausmai. Gali būti visi išvardinti ar tik keli. Natūraliai kyla - empatija irgi. Tačiau gailestis netinkama šiuo atveju (jis padaro specialistą "viršesnį"), labiau ATJAUTA.
  5. Priklauso nuo situacijos, kuri randama nuvažiavus į šeimą
  6. Priklausomai nuo esančiú problemú, kartais nusivilimas
  7. Empatija
  8. Stengiuosi atsiriboti ir galvoti kaip galiu padėti, nes pasiduodant emocijoms labai greitai perdegi
  9. jokios, tai mano darbas kurį turiu atlikti
  10. Priklauso nuo šeimos. Dažniausiai lydi noras padėti, kai nepavyksta apima tiek pyktis, tiek abejingumas.