Socialinio tinklo "Facebook" narių požiūrio, į "mėgstamų" įmonių rinkodarinius veiksmus, tyrimas***

 

Šio tyrimo esmė - išsiaiškinti socialinio tinklo "Facebook" vartotojų požiūrį į socialiniame tinkle "Facebook" užsiregistravusių  įmonių rinkodarinius veiksmus. 

Šio klausimyno tikslas - nustatyti ar domitės įmonių talpinama informacija soc. tinkle "Facebook", jei domitės, kokia informacija domitės dažniausiai, bei kaip vertinate įmonių bendravimą su savo gerbėjais.

Rezultatai - bus panaudoti  nagrinėjant soc. tinkle "Facebook" užregistavusių įmonių  teikiamos reklamos ir bendravimo galimybių efektyvumą.

Klausimynas yra anonimiškas. Atsakę į visus klausimus galėsite matyti tyrimo rezultatus.

Tyrimas parengtas KU magistrantės, Rinkodaros studijų programos studentės.

***Širdingai dėkoju už skirtą laiką atsakant į anketoje pateiktus klausimus. 

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kiek apytiksliai įmonių/organizacijų puslapių yra Jūsų "mėgstamųjų" sąraše "Facebook"?  ✪

2. Kokie informacijos šaltiniai apie įmonių puslapius "Facebook" Jus dažniausiai sudomina?  ✪

3. Kodėl įtraukiate įmonę į "mėgstamų" sąrašą? ✪

Galima pasirinkti kelis atsakymo variantus.

4. Įvertinkite įmonių "Facebook" puslapiuose talpinamą informaciją (įmonės "Facebook" puslapyje) pagal savo susidomėjimą ja: ✪

Labai domina
Kartais domina
Nedomina
Erzina
Nepastebiu šios informacijos
Informacija apie įmonės produkciją, paslaugas, veiklą
Įmonės kontaktinė informacija, aprašymas, vizija, misija, tikslai
Pateikiamos įmonės rinkos/sektoriaus naujienos, pasiekimai, padėtis
Diskusijos apie įmonės produktus/paslaugas, jų kokybę ir pan.
Diskusijos temomis, nesusijusiomis su įĮmonės veikla, produktais; pvz. laisvalaikis, atostogos, receptai, nuotraukos, patarimai ir pan.
Klientų atsiliepimai ir nuomonės apie įmonės produkciją ar paslaugas
Rengiami konkursai
Taikomos nuolaidos, ypatingi pasiūlymai, vykdomos akcijos

5. Kaip reaguojate į "patinkančių" įmonių paskelbtas naujienas?  ✪

6. Kokiomis įmonių naujienomis dažniausiai domitės?

7. Kaip reaguojate į įmonių skelbiamus konkursus, kuriuose būtina tapti gerbėju, paspausti "patinka" po nuotrauka, komentaru ar pan.? ✪

8. Kokie veiksniai skatina Jus dalyvauti įmonių rengiamuose konkusuose "Facebook"?

Galima pasirinkti kelis atsakymo variantus.

9. Kokie informacijos šaltiniai dažniausiai paskatina pridėti įmonę prie mėgstamų sąrašo (tapti gerbėju)?  ✪

Galima pasirinkti kelis atsakymo variantus.

10. Ką manote apie įmonių puslapius "Facebook" socialinėje erdvėje?  ✪

11. Ar esate linkęs dalintis žiniomis apie įmonių taikomas nuolaidas, ypatingus pasiūlymus, konkursus?  ✪

12. Ar skaitote save lojaliu "Facebook" mėgstamų įmonių prekių ar paslaugų vartotoju?  ✪

13. Ar po to kai pridėjote įmonę prie mėgstamų įmonių sąrašo dažniau įsigijate jos prekes ar paslaugas? ✪

14. Jūsų amžiaus grupė: ✪

15. Jūsų lytis: ✪

16. Jūsų socialinis statusas: ✪