Socialinio darbo veiksmingumas su socialinės rizikos klientais

Sveiki,

kviečiu sudalyvauti įdomiame tyrime apie socialinio darbo veiksmingumą su socialinės rizikos šeimomis. Surinkus pakankamą kiekį respndentų, bus rašomas straipsnis.

Apklausa yra anoniminė, atsakymai bus naudojami tik statistiniams apibendrinimams atlikti. Užpildyti anketą trunka iki 15-os minučių.

Anketos klausimai apie darbą su socialinės rizikos šeimomis bus apie šeimas, su kuriomis Jūs šiuo metu dirbate. Jei nenurodyta kitaip, pažymėkite tik vieną atsakymo variantą; kur prašoma - įrašykite.

Dėkoju visiems dalyvavusiems tyrime :)

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Lytis

2. Socialinio darbo išsilavinimas

3. Darbo stažas su socialinės rizikos šeimomis

4. Amžius

5.1. Su kiek šeimų šiuo metu iš viso dirbate?

5.2. Su kiek šeimų, iš aukščiau parašytų, dirbate ilgiau nei pusė metų?

6. Kaip dažnai šiuos darbus tenka daryti už klientus?

Visada
Dažniausiai
Vidutiniškai
Kartais
Niekada
Aprūpinate maisto produktais
Rūpinatės klientų vaikų sveikata
Apmokate sąskaitas
Sutvarkote dokumentus
Tikrinate, ar klientas nuėjo į darbą
Planuojate klientų laisvalaikį
Laikote pas save jų pinigus

7. Darbo su klientu pradžioje, kaip dažnai klientai Jūsų:

Visada
Dažniausiai
Vidutiniškai
Kartais
Niekada
Klauso
Meluoja
Išsisukinėja
Daro savo
Klausia patarimo
Bijo
Neįleidžia į namus
Pasitiki
Reikalauja

8. Darbo su klientu tolimesnėje eigoje/ pabaigoje, kaip dažnai klientai Jūsų:

Visada
Dažniausiai
Vidutiniškai
Kartais
Niekada
Klauso
Meluoja
Išsisukinėja
Daro savo
Klausia patarimo
Bijo
Neįleidžia į namus
Pasitiki
Reikalauja

9. Ar tenka pagrasinti klientams, juos pagąsdinti?

10. Jei pagrasinate, tą darote, nes klientas (-ai)... (pažymėkite visus Jums tinkančius atsakymo variantus)

11.1. Pas klientus man yra geriau vykti/ateiti/susitikti

11.2. Pas klientus man geriau atvykti ne/susitarus, nes (paaiškinkite savo ankstesnį pasirinkimą)

12. Kiek šeimų, su kuriomis dirbate, akivaizdžiai pagerėja situacija?

13. Per kiek laiko dažniausiai pagerėja šeimų, su kuriomis dirbate, situacija?

14. Ar jaučiatės pavargusi /-ęs dėl per didelės atsakomybės?

15. Prisiminkite sėkmingą darbo atvejį (situaciją). Ką darėte, kad pavyko?

16. Kas labiausiai nuvilia Jūsų darbe?

17. Ar leidžiate suprasti klientui, kad jis gali klysti?

18. Ar visi jūsų klientai turi stipriųjų pusių?

19. Ar pasakote savo klientams jų stipriąsias puses?

20. Kaip dažnai pagiriate klientus už kad ir mažus, bet teigiamus pokyčius?

21.1. Kaip pradžioje darbo išsiaiškinate, kas KLIENTUI yra problema? (pasirinkite vieną svarbiausią atsakymo variantą)

21.2. Ar klausėte savo klientų, kas JIEMS yra problema?

22. Kaip su šeimomis, su kuriomis dirbate, pradžioje sutarėte, kokie bus darbo tikslai? (pažymėkite šeimų, su kuriomis tuo būdu sutarėte, skaičių)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
15
16
17
18
19
20
21
22
A) Tarėmės ir kartu sutarėme
B) Iškėliau tikslus, remdamasi(s) VTAS informacija, klientą supažindinau
C) Įvertinau problemas ir iškėliau darbo tikslus, klientą supažindinau
D) Tikslus numatė darbdavys

23. Kiek Jums svarbu, kad klientas darytų, kaip jam nurodyta?

24-27

Visada
Dažniausiai
Kartais
Niekada
24. Ar keičiate pradinį susitarimą dėl darbo tikslų darbo eigoje?
25. Ar darbo eigoje aptariate, kaip sekasi siekti darbo tikslų?
26. Ar pabaigoje su klientu aptariate, kaip pavyko pasiekti išsikeltus tikslus?
27. Ar jaučiate, kad supratote klientą, atsižvelgėte į jį?

28. Kaip manote, kuo klientų situacija pagerėjo dėl darbo su Jumis? (pateikite keletą pavyzdžių)

29. Kiek Jums svarbu, kad klientas Jumis pasitikėtų?

30-40

Taip
Ne
30. Ar turite galimybę aptarti savo darbą su kitais specialistais?
31. Ar turite galimybę mokytis?
32. Ar yra laiko reflektavimui?
33. Ar turite darbinį transportą?
34. Ar turite darbinį telefoną?
35. Ar turite aiškias darbo ribas (neduodate asmeninio telefono numerio, nedirbate nedarbo metu)?
36. Ar jaučiate darbdavio palaikymą?
37. Ar darbovietėje jaučiate įtampų tarp kolegų?
38. Ar santykį su VTAS apibūdintumėte kaip gerą?
39. Ar jums kelia įtampą, kad Jus apie darbą su klientais gali klausinėti žurnalistai?
40. Ar dirbdami su klientais naudojate tam tikrą metodiką/teoriją?

41. Kokiomis sąlygomis dirbate nedarbo metu?

42. Su keliomis klientų šeimomis jaučiatės saugi / -us, pas juos lankydamasi (s)?

43. Kuriam teiginiui labiau pritariate?

44. Ar labai jaudinatės, kad Jūsų klientų šeimoje ko nors nenutiktų?

45. Jei jaudinatės, dėl kokių pagrindinių dalykų?

Kokioje savivaldybėje dirbate?