Socialinės reklamos, skatinančios nevairuoti išgėrus, ypatumai

Gerb. Respondente,

Esu Živilė Kavaliauskaitė, Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos Fotografijos technologijų specialybės 3-io kurso studentė. Rašau diplominį darbą apie socialinės reklamos fotografavimo ypatumus. Šiuo metu atlieku taikomajį tyrimą, padėsiantį sudaryti socialinės reklamos, prieš vairavimą išgėrus, fotografavimo planą. Būčiau labai dėkinga, jeigu padėtumėte man užpildydami šią anketą.

 

Anketoje nėra teisingų ar klaidingų atsakymų, todėl rinkitės tą atsakymo variantą, kuris labiausiai tinka Jums. Anketos atsakymai nėra viešai skelbiami ir bus naudojami tik surinktai medžiagai apibendrinti bei išanalizuoti.

 

 

Socialinės reklamos, skatinančios nevairuoti išgėrus, ypatumai
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą