Socialinės reklamos rodomos televizijoje daroma įtaka

Gerb. Respondente, 

Esu LEU, Politikos sociologijos  studentė. Kviečiu Jus sudalyvauti tyrime ir užpildyti anketą, kuria siekiu išsiaiškinti socialinės reklamos rodomos televizijoje daromą įtaką. 

Apklausa yra anoniminė, garantuoju visišką atsakymų konfidencialumą. Galutiniai rezultatai bus sisteminami ir analizuojami bakalauro darbe. 

1. Lytis:

2. Amžius:

3. Jūsų gyvenamoji vieta :

4. Įvertinkite teiginius: (atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

5. Kur dažniausiai pastebite\išgirstate socialinę reklamą? (atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

6. Kokio pobūdžio socialinės reklamos atkreipia Jūsų dėmesį? (atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

7. Kuriuose televizijos kanaluose, pastebite socialinę reklamą dažniausiai? (atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

8. Kokio pobūdžio socialines reklamas pastebite televizijos ekranuose? (atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

9. Įvertinkite šiuos teiginius. Socialinė reklama : (atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

10. Kokias emocijas Jums sukelia socialinė reklama televizijoje? (atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

11. Ar Lietuvoje yra užtektinai socialinių reklamų televizijoje ?

12. Kokių socialinių reklamų pasigendate, Lietuvos televizijos ekranuose? (atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

13. Jūsų nuomone, socialinė reklama televizijoje yra naudinga?

14. Kiek dažnai pastebite, socialinę reklamą žiūrėdami televiziją?

15. Ar socialinė reklama televizijoje ir kitose matomose vietose yra efektyvus būdas, padedantis spręsti esančias socialines problemas?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą