SOCIALINĖS REKLAMOS POVEIKIS VISUOMENĖS POŽIŪRIU

Gerb. Respondente,
esu Kauno Technologijos Universiteto 4 kurso studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą apie socialinės reklamos įtaką gyventojams ir jos efektyvumą Lietuvoje. Noriu išsiaiškinti, ar socialinė reklama yra pastebima, veiksminga ir kaip ji įtakoja Jus. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik bakalauro darbo tiriamąjai analizei. Tikiuosi nuoširdžių atsakymų, kurie padės objektyviai įvertinti tiriamą objektą.
Ačiū už Jūsų laiką ir atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis: ✪

2. Jūsų amžius: ✪

3. Šeimyninė padėtis:

4. Išsilavinimas ✪

5. Ar žinote kas yra socialinė reklama?  ✪

6. Ar pastebite socialinę reklamą?  ✪

7. Kur dažniausiai pastebite socialinę reklamą?

Reitinguojama nuo rečiausio iki dažniausio
rečiausiai
labai retai
retai
dažnai
labai dažnai
dažniausiai
Internete
Spaudoje ir lauko stenduose
Televizijoje
Radijuje
Įvairiose įstaigose
Kitur

8. Kuo Jus sudomino paskutinė matyta socialinio pobūdžio reklama?

9. Kokia tai buvo reklama?

10. Ar socialinė reklama padeda spręsti socialines problemas?  ✪

11. Kokios socialinės reklamos Jums įsimintiniausios

12. Kas labiausiai, Jūsų nuomone, socialinę reklamą daro efektyvią?  ✪

Reitinguojama nuo mažiausiai iki labiausiai (1 mažiausiai)
1
2
3
4
5
6
7
Gasdinantis vaizdas ar šūkis
Dominuojančios spalvos
Orginalumas
Muzika
Humoras
Kartojimas
Statistiniai faktai

13. Kaip Jus veikia socialinė reklama?

14. Reklama internete

Įvardinkite emocijas, kurias Jums sukelia ši reklama internete.
14. Reklama internete

15. Reklama radijuje

Įvardinkite emocijas, kurias Jums sukelia ši reklama radijuje.

16. Spausdintinė reklama

Įvardinkite emocijas, kurias Jums sukelia ši spausdintinė reklama.
16. Spausdintinė reklama

17. Reklama televizijoje

Įvardinkite emocijas, kurias Jums sukelia ši reklama televizijoje.

18. Kuri iš reklamos formų Jums pasirodė paveikesnė?

19. Kurios reklamos atveju emocijas įvardinti buvo lengviau?

20. Kokiomis emocijomis – teigiamomis ar neigiamomis – grįstos socialinės reklamos, Jūsų manymu, yra paveikesnės? ✪

21. Ar pritartumėte teiginiui, jog baimės ir gailesčio stimuliavimas yra geriausias būdas paskatinti auditoriją veikti socialinės problemos atžvilgiu?  ✪

22. Ar Lietuvoje yra pakankamai socialinės reklamos?  ✪