Socialines reklamos

Labai reikalinga Jusu pagalba tiriant socialiniu programu efektyvuma. Anketos uzpildymui uztruksite ~3 min.

1. Ar išskiriate socialines reklamas iš kitų tipų reklamų?

2. Ar prisimintumėte bent vieną konkrečią socialinę reklamą?

3. Kur dažniausiai pastebite socialines reklamas? (Galimi keli variantai)

4. Kas labiausiai patraukia dėmesį socialinėse reklamose?

5. Kaip manote, ar Jums daro įtaką Lietuvoje demonstruojamos socialinės reklamos?

6. Kaip manote, ar Lietuvoje demonstruojamos socialinės reklamos daro įtaką likusiems aplinkiniams?

7. Ar esate matęs/girdėjęs socialinės programos „STOP karui keliuose” reklamą?

8. Kur būtent pastebėjote minėtąją reklamą? (Galimi keli variantai)

9. Ar vairuojate automobilį?

10. Ar dažnai pažeidžiate kelių eismo taisykles (net ir smulkias)?

11. Tai darote, nes:

12. Ar esate patekęs į autoįvykį? (galimi keli ats.)

13. Ar reklama „STOP karui keliuose” privertė Jus susimąstyti apie neatsargaus vairavimo pasėkmes?

14. Ar minėtoji socialinės programos reklama privertė atkreipti dėmesį į savo/kitų elgesį kelyje?

15. Ar pastebėję minėtą socialinę reklamą pakeitėte savo elgesį/įpročius kaip eismo dalyvis?

16. Ar esate matęs kitas socialines reklamas (lietuviškas ar kitų šalių), skirtas eismo dalyviams?

17. Jei taip, ar jos atkreipė Jūsų dėmesį į eismo dalyvių elgesį?

18. Kuris veiksnys labiausiai įtakoja Jūsų kaip eismo dalyvio elgesio keitimą /nekeitimą? (Keli ats)

19. Kuris iš paminėtų variantų, Jūsų nuomone, socialinę reklamą paverstų efektyvesne? (Keli ats.)

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą