Skirtingų reklamos žinutės formų pateikimo įtaka emociniam atsakui ir potraukiui pirkti impulsyviai (1)

Gerb. respondente,

Esu Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistro studijų programos studentė. Baigiamajame magistro darbe atlieku eksperimentinį tyrimą, kurio tikslas – ištirti skirtingų reklamos žinutės formų pateikimo įtaką vartotojo emociniam atsakui ir potraukiui pirkti impulsyviai elektroninėje parduotuvėje.

Dėkoju, kad dalyvaujate tyrime!

 

Eksperimente pateikti du atvejai, pirmiausia atlikite visus veiksmus su 1 atveju ir atsakykite į anketos klausimus, o po to atlikite visus veiksmus nuosekliai su 2 atveju.

Užduotis: atidarykite vieną iš nurodytų svetainių:

 

 Įsivaizduokite, kad ieškote ir norėtumėte įsigyti internetu:

  • 1 atveju – elektronikos prietaisą sau arba savo šeimos nariui ar draugui.
  • 2 atveju – aksesuarą sau arba savo šeimos nariui ar draugui

 

Atlikite veiksmus tokiu eiliškumu:

1.      Pabandykite įsivaizduoti kokią elektronikos prekę (1 atveju) / aksesuarą (2 atveju) planuojate įsigyti (skirkite iki 50 sekundžių)

2.      Peržiūrėkite internatinės parduotuvės (priklausomai nuo atvejo) asortimentą atlikdami visas reikalingas paieškos funkcijas (skirkite iki 50 sekundžių)

3.      Įsivaizduokite, kad jums benaršant elektroninėje parduotuvėje ekrane pasirodo reklamos žinutė – „dienos pasiūlymas“.

Atidarykite reklamos žinutę priklausomai nuo atvejo: 1 atveju: https://goo.gl/cXwDvE  2 atveju: https://goo.gl/Emniyn

4.      Peržiūrėję reklamos žinutę atsakykite į anketos klausimus.

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Žemiau surašyti būdvardžiai apibūdina skirtingas emocijas. Įvertinkite, kaip jaučiatės susidūrę su reklamos žinute beieškant prekių el. parduotuvėje. Pažymėkite tinkamiausiai Jūsų būseną atitinkantį įvertinimą rinkdamiesi iš dviejų būdvardžių. Kuo būdvardis geriau apibūdina jūsų būseną, tuo arčiau jo pažymėkite.

1 - kairėje esantis būdvardis stipriausiai apibūdina Jūsų emocinę reakciją, 7 - dešinėje esantis būdvardis stipriausiai apibūdina Jūsų emocinę reakciją.
1
2
3
4
5
6
7
Nepatenkintas (-a) ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ Patenkintas (-a)
Nuliūdęs (-usi) ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ Linksmas (-a)
Susierzinęs (-usi) ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ Pamalonintas (-a)
Nusivylęs (-usi) ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ Įkvėptas (-a)
Nuobodžiaujantis (-i) ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ Atsipalaidavęs (-usi)
Atsipalaidavęs (-usi) ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ Motyvuotas (-a)
Ramus (-i) ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ Sujaudintas (-a)
Neryžtingas (-a) ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ Energingas (-a)
Abejingas (-a) ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ Įsitempęs (-usi)
Nesidomintis (-i) ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ ❍ Susidomėjęs (-usi)

2. Kurioje elektroninėje parduotuvėje lankėtės?

3. Kaip vertinate potraukį pirkti, susidūrus elektroninėje parduotuvėje su šia reklamos žinute?

Kiekvieną teiginį įvertinkite skalėje nuo 1 iki 7, kurioje 1 reiškia „Visiškai nesutinku“, o 7 – „Visiškai sutinku“.
1 - Visiškai nesutinku
2- Nesutinku
3 - Iš dalies nesutinku
4 - Nei sutinku, nei nesutinku
5 - Iš dalies sutinku
6 - Sutinku
7 - Visiškai sutinku
Aš patyriau netikėtą potraukį pirkti prekes
Pamačiau tai, ką norėčiau įsigyti, nors ši prekė nebuvo mano pirkinių sąraše
Aš patyriau nestiprų potraukį įsigyti prekę neplanuotai
Užsinorėjau staiga pirkti

4. 7 balų skalėje, kurioje 1 reiškia „Visiškai nesutinku“, o 7 - „Visiškai sutinku“, įvertinkite žemiau pateiktus teiginius.

1 - Visiškai nesutinku
2- Nesutinku
3 - Iš dalies nesutinku
4 - Nei sutinku, nei nesutinku
5 - Iš dalies sutinku
6 - Sutinku
7 - Visiškai sutinku
Aš dažnai perku daiktus spontaniškai
"Tiesiog padaryk tai"– žodžiai, apibrėžiantys mano pirkimą
Aš dažnai įsigyju prekes neapgalvojęs/-usi
„Aš pamatau, aš perku” – teiginys, apibūdinantis mane
“Perku dabar, pagalvosiu apie tai vėliau ”- teiginys, apibūdinantis mane
Kartais man atrodo, jog perku spontaniškai
Daugelio savo pirkinių kruopščiai neplanuoju

5. Jūsų amžius:

6. Jūsų lytis:

7. Jūsų išsilavinimas:

8. Jūsų asmeninių pajamų lygis (per mėnesį „į rankas“):