Skirtingų reklamos žinutės formų pateikimo įtaka emociniam atsakui ir potraukiui pirkti impulsyviai (3)
Gerb. respondente,
Esu Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistro studijų programos studentė. Baigiamajame magistro darbe atlieku eksperimentinį tyrimą, kurio tikslas – ištirti skirtingų reklamos žinutės formų pateikimo įtaką vartotojo emociniam atsakui ir potraukiui pirkti impulsyviai elektroninėje parduotuvėje.
Dėkoju, kad dalyvaujate tyrime!
Eksperimente pateikti du atvejai, pirmiausia atlikite visus veiksmus su 1 atveju ir atsakykite į anketos klausimus, o po to atlikite visus veiksmus nuosekliai su 2 atveju.
Užduotis: atidarykite vieną iš nurodytų svetainių:
- 1 atvejis (elektronikos prekių elektroninė parduotuvė, www.1a.lt)
- 2 atvejis (papuošalų ir aksesuarų elektroninė parduotuvė, www.madosguru.lt)
Įsivaizduokite, kad ieškote ir norėtumėte įsigyti internetu:
- 1 atveju – elektronikos prietaisą sau arba savo šeimos nariui ar draugui.
- 2 atveju – aksesuarą sau arba savo šeimos nariui ar draugui
Atlikite veiksmus tokiu eiliškumu:
1. Pabandykite įsivaizduoti kokią elektronikos prekę (1 atveju) / aksesuarą (2 atveju) planuojate įsigyti (skirkite iki 50 sekundžių)
2. Peržiūrėkite internatinės parduotuvės (priklausomai nuo atvejo) asortimentą atlikdami visas reikalingas paieškos funkcijas (skirkite iki 50 sekundžių)
3. Įsivaizduokite, kad jums benaršant elektroninėje parduotuvėje ekrane pasirodo reklamos žinutė – „dienos pasiūlymas“.
Atidarykite reklamos žinutę priklausomai nuo atvejo (paspauskite „play"): 1 atveju: https://goo.gl/MJq6Pm 2 atveju: https://goo.gl/qToaTZ
4. Peržiūrėję reklamos žinutę atsakykite į anketos klausimus.