Skaitmeninės komunikacijos (angl. eWOM) socialiniame tinkle "Facebook" daromos įtakos prekės ženklo vertinimui ir ketinimui pirkti vertinimas - aprangos prekių "H&M" atvejis

Esu Vytautas Mickus, Vilniaus Universiteto ketvirto kurso rinkodaros ir globalaus verso studentas. Šiuo metu atlieku bakalauro baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas yra ištirti skaitmeninės komunikacijos (angl. eWOM) socialiniame tinkle "Facebook" daromą įtaką prekės ženklo vertinimui ir ketinimui pirkti. Apklausoje tiriamas poveikis aprangos prekės ženklui "H&M". Apklausa yra anoniminė ir konfidenciali, visi apklausoje surinkti duomenys bus prieinami tik tyrėjams ir panaudojami tik baigiamojo darbo analizės tikslams.

Dėkoju, jog sutikote dalyvauti mano apklausoje.

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą