ŠIUOLAIKINIŲ LITERATŪRINIŲ PASAKŲ REIKŠMĖ, UGDANT ANKSTYVOJO AMŽIAUS VAIKŲ KALBINIUS ĮGŪDŽIUS (anketa pedagogams)

Gerbiami pedagogai,

Esu Kauno kolegijos menų ir ugdymo fakulteto, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studijų IV kurso studentė Bernadeta Garmutė – Gaulienė. Šiuo metu rašau profesinio bakalauro baigiamąjį darbą  ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – atskleisti šiuolaikinių literatūrinių pasakų reikšmę ugdant ankstyvojo amžiaus vaikų kalbinius įgūdžius. Prašau Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Anketa anoniminė, apklausos rezultatai bus naudojami tik apibendrinimui, užtikrinant respondentų anonimiškumą. Dar kartą nuoširdžiai dėkoju už jūsų laiką, skirtą man.

ŠIUOLAIKINIŲ LITERATŪRINIŲ PASAKŲ REIKŠMĖ, UGDANT ANKSTYVOJO AMŽIAUS VAIKŲ KALBINIUS ĮGŪDŽIUS (anketa pedagogams)
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jums teko dirbti su ankstyvojo amžius vaikais?

2. Pratęskite teiginį: jūsų manymu, kalba yra svarbi ?

3. Su kokiais ankstyvojo amžiaus vaikų kalbinių įgūdžių sunkumais susiduriate dažniausiai?

4. Kaip Jūs skatinate ankstyvojo amžiaus vaikų kalbinių įgūdžių ugdymąsi?

5. Ar sekate, pasakojate šiuolaikines literatūrines pasakas ankstyvojo amžiaus vaikams?

6. Kaip manote, ar svarbu šiuolaikinę literatūrinę pasaką sekti su intonacija, lėtai, žiūrint į vaiką, užduodant klausimų, vartojant gestus?

7. Kaip dažnai į veiklas pasitelkiate šiuolaikines literatūrines pasakas?

8. Jūsų manymu, šiuolaikinė literatūrinė pasaka turi ugdomąjį poveikį ankstyvojo amžius vaikui?

9. Kaip manote, kokias ugdymo sritis ugdo šiuolaikinė literatūrinė pasaka?

10. Kaip manote, kokią įtaką vaikui turi šiuolaikinė literatūrinė pasaka?

11. Gal galite pagrįsti, kodėl į edukacines veiklas pasitelkiate šiuolaikines literatūrines pasakas?

12. Jūsų nuomone, iliustracijos yra svarbios vaiko kūrybiškumui ir kalbos lavinmui sekant pasakas?

13. Kokius šiuolaikinių literatrūrinių pasakų sekimo, skaitymo būdus taikote ?

14. Kokias šiuolaikinės literatūros pasakų knygeles varto Jūsų ugdytiniai?

15. Jūsų manymu, ar tikslinga/prasminga į ugdomąsias veiklas su šiuolaikinėmis literatūrinėmis pasakomis įtraukti tėvus?

16. Gal galite peikti savo veiklose naudojamų literatūrinių pasakų pavyzdžių?

Dėkoju už atsakymus