Šiaulių rajono savivaldybės klientų aptarnavimo kokybės vertinimas

Sveiki,

Esu Šiaulių valstybinės kolegijos, Įmonių ir įstaigų administravimo, 3 kurso studentė. Šiuo metu rašau  baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą apie klientų aptarnavimo kokybės vertinimą Šiaulių rajono savivaldybėje. Šios apklausos tikslas - išskirti svarbiausius aspektus, kurie lemia kokybišką klientų aptarnavimą šioje institucijoje. Apklausos duomenys bus naudojami mokslo tikslais ir viešai nepublikuojami. Ačiū už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Gyvenamoji vieta:

5. Kokį aptarnavimo kanalą dažniausiai pasirenkate kreipdamiesi į Šiaulių rajono savivaldybę, kai šiuo metu negalima atvykti gyvam vizitui?

6. Kaip vertinate aptarnavimo kokybę Šiaulių rajono savivaldybėje?

7. Ar yra tekę nusivilti aptarnavimo kokybę šioje institucijoje?

8. Įvertinkite klientų aptarnavimo lygį Šiaulių rajono savivaldybėje:

Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku (kartais)
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Svetainė siauliuraj.lt yra suprantama ir patogi naudotis
Reklaminė medžiaga aiški bei tvarkinga
Paslaugos suteikiamos pažadėtu laiku
Iškilusios problemos išsprendžiamos pirmo kontakto metu
Visada reaguojama į individualius klientų poreikius
Darbuotojai visada parodo norą padėti
Darbuotojai suteikia visą reikiamą informaciją apie paslaugas bei jų sąlygas
Darbuotojai greitai reaguoja į klientų poreikius
Darbuotojai veikia sklandžiai ir skubiai
Darbuotojai turi aukštą kvalifikaciją
Darbuotojai pasižymi aukšta kompetencija bei žiniomis atsakant į visus klientų klausimus
Darbuotojai visada yra mandagūs ir patikimi klientų atžvilgiu
Dirbantys darbuotojai skiria Jums asmeninį dėmesį
Darbuotojai atsižvelgia ir rūpinasi Jūsų interesais
Darbuotojai suvokia Jūsų specifinius poreikius

9. Dešimties balų sistemoje įvertinkite klientų aptarnavimo kokybę Šiaulių rajono savivaldybėje pagal nurodytus kriterijus:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Personalas noriai ir mandagiai aptarnauja klientą
Reaguojama į kliento poreikių ir lūkesčių išsiaiškinimą
Lengva ir greita susisiekti su personalu
Patogus darbo laikas
Nuolatinių klientų pažinimas
Darbuotojai turi pakankamai kompetencijų, kad būtų patenkinti kliento poreikiai
Klientai jaučiasi saugūs aptarnavimo metu

10. Objektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:

Svarbu
Nesvarbu
Darbuotojų kvalifikacija
Reagavimas į klientą
Aptarnavimo kultūra
Kliento poreikio išsiaiškinimas

11. Subjektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:

Svarbu
Nesvarbu
Darbuotojo kompetencijos
Darbuotojo asmeninės savybės
Nuoširdus rūpestis kliento gerove
Kliento pasitikėjimas personalu ir institucija

12. Ar esate turėję konfliktinių situacijų su Šiaulių rajono savivaldybės personalo darbuotojais?

13. Kokius didžiausius trūkumus įžvelgiate Šiaulių rajono savivaldybės personalo darbe? Galimi trys variantai:

Kita (įrašykite)

14. Jūsų nuomone, kokiu būdu aptarnavimo kokybė galėtų būti pagerinta Šiaulių rajono savivaldybėje?

Kita (įrašykite)