Šeimos ir ikimokyklinės ugdymo įstaigos bendradarbiavimas siekiant vaikų gerovės(Klausimai tėvams)

Gerbiami tėveliai,

Esu Vytauto Didžiojo Universiteto Švietimo Akademijos Socialinės pedagogikos bakalauro studijų studentė Asta Basijokaitė. Šiuo metu rašau bakalauro baigiamąjį darbą kurio tema: „ Šeimos ir ikimokyklinės ugdymo įstaigos bendradarbiavimas siekiant vaikų gerovės“. Darbo tikslas - atskleisti ikimokyklinės ugdymo įstaigos ir šeimos bendradarbiavimo ypatumus ir kokybę siekiant vaiko gerovės.

Nuoširdžiai prašau Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Jūsų nuomonė labai svarbi. Apklausa yra anoniminė.

Ačiū už atsakymus.

Anketa neaktyvi

1. Jūsų amžius:

2. Išsilavinimas:

3. Kiek laiko Jūsų vaikas lanko ikimokyklinę įstaigą?

4. Glaudus bendradarbiavimas su pedagogu yra labai svarbus, nes: (Pažymėkite 3 pačius svarbiausius, Jūsų manymu, atsakymus)

5. Ar Jus tenkina grupės auklėtojos bendravimas ir bendradarbiavimas su Jumis dėl vaiko ugdymo(si).

6. Pažymėkite, kokie veiksniai turi įtakos tėvų ir ikimokyklinės įstaigos bendradarbiavimo kokybei? (Pažymėkite 3 pačius svarbiausius, Jūsų manymu, atsakymus)

7. Ar Jus šiuo metu tenkina įstaigoje naudojamos bendradarbiavimo formos?

8. Pažymėkite, kokias bendradarbiavimo formas, Jūsų nuomone, reikėtų naudoti organizuojant darbą su tėvais?

Kita (įrašykite)

    …Daugiau…

    9.Kaip manote, dėl kokių priežasčių labiausiai nukenčia šeimos ir ikimokyklinės įstaigos bendradarbiavimo kokybė? (Pažymėkite 4, Jūsų manymu, pačius svarbiausius atsakymus)

    10. Ko, Jūsų manymu, reikėtų, kad ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje bendradarbiavimas būtų kokybiškesnis?

    11.Įvertinkite teiginius apie šeimos ir ikimokyklinės ugdymo įstaigos bendradarbiavimo ypatumus

    Susikurti savo anketą