seb Vilniaus bankas

šios apklausos tikslas - atlikti SEB Vilniaus banko sąskaitų ir mokėjimų paslaugų marketingo komplekso tyrimą.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kas lėmė Jūsų pasirinkimą naudotis SEB Vilniaus bankas paslaugomis?

2. Kuriomis paslaugomis iš sąskaitų ir mokėjimų dažniausiai naudojatės? (Galimi keli atsakymo varian

3. Ar esate patenkinti aptarnavimu banke?

4. Ar aptarnaujantis personalas su Jumis mandagus?

5. Ar aptarnaujantis personalas pateikia visą Jums reikalingą informaciją?

6. Ar pakankamai esate informuotas apie teikiamas banko sąskaitų ir mokėjimų paslaugas ar jų naujove

7. Ar apsilankymas banke Jums užtrunka daug laiko?

8. Ar ilgai tenka laukti, kol Jums bus suteikta paslauga?

9. Ar turite kokių nors nusiskundimų naudojantis SEB Vilniaus bankas sąskaitų ir mokėjimų paslaugomi

10. Jei turite nusiskundimų, tai kokių?

11. Ar paslaugų vartojimo metu Jums turi įtakos SEB Vilniaus banko fizinė aplinka (interjeras, ekst

12. Kaip vertinate SEB Vilniaus banko fizinę aplinką?

13. Ar Jums patogus SEB Vilniaus banko pasiekiamumas?

14. Ar pastebite SEB Vilniaus banko reklamą?

15. Kur dažniausiai pastebite SEB Vilniaus banko reklamą?

16. Ar reklamos metu pakankamai pateikiama informacijos apie SEB Vilniaus banko teikiamas paslaugas?

17. Ar SEB Vilniaus banko reklama turi įtakos Jūsų pasirinkimui naudotis būtent šio banko paslaugomi

18. Jūsų lytis:

19. Jūsų amžius:

20. Jūsų išsilavinimas: