Santykių marketingas internete

Mielas respondente, prašome atsakyti į anketos klausimus. Magistriniame darbe sukurtas santykių marketingo dimensijų raiškos virtualioje erdvėje modelis. Jūsų atsakymai padės patikrinti šį modelį bei nustatyti kaip virtualioje aplinkoje veikiantys faktoriai įtakoja santykių marketingo dimensijas ir ilgalaikius santykius. Anketa yra anoniminė ir Jūsų suteikta informacija bus naudojama tik šiam tyrimui. Dėkojame Jums už atsakymus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar perkate internetinėse svetainėse?

2. Kurioje internetinėje svetainėje dažniausiai perkate?

3. Kiek kartų esate pirkę internetu?

4. Kokias prekes dažniausiai perkate internetu?

5. Ką artimiau identifikuojate pirkdami internetinėje svetainėje?

6. Kas nulėmė Jūsų apsisprendimą pirkti?

7. Ar sėkmingai apsipirkę, kitą kartą Jūs vėl apsiperkate toje pačioje internetinėje svetainėje?

8. Kas nulėmė Jūsų sprendimą nepirkti?

9. Įvertinkite pagal svarbumą šiuos internetinės svetainės komponentus :

9.1.Sandorio saugumo užtikrinimas pvz. VeriSign ar Visa logos ženklai

9.2 Techninis pranašumas ir aukštas technologijų lygis.

9.3 Prekės ženklas

9.4 Internetinės svetainės dizainas, prekių pateikimas

9.5 Paieška internetinėje svetainėje

9.6 Užsakymo vykdymas, išpildymas, prekių pristatymas

9.7 Kiti komponentai

10. Ar labiau pasitikite internetine svetaine, kuri siekia palaikyti ilgalaikius ryšius su kientu?

11. Ar perkant internetinėje svetainėje Jums svarbi popirkiminė pagalba?

12. Kaip Jūsų pasitikėjimą internetine svetaine paveikia svetainės administratorių sąžiningumas?

13. Kaip pasitikėjimą internetine svetaine paveikia pardavėjų siekimas sudaryti vienkartinį sandorį

14. Jūsų amžius

15. Lytis

16. Jūsų pajamos (atskaičius mokesčius)