SAM asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa

Šiuo metu Sveikatos apsaugos ministerija, siekdama pagerinti asmenų aptarnavimo kokybę, vykdo anoniminę klientų aptarnavimo apklausą. Tikimąsi, kad užpildytos anketos padės išsiaiškinti interesantų poreikius ir leis rasti tinkamiausius sprendimus. Atsakyti į pateiktus klausimus užtruks ne ilgiau kaip 1 ar 2 minutes. Labai vertname Jūsų nuomonę, tad iš anksto dėkojame atsakiusiesiems. Užpildyti anketą galite paspaudę nuorodą:
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Ar dažnai tenka kreiptis į Sveikatos apsaugos ministerijos priimamąjį (toliau SAM)?Privalomas
Kokiu būdu kreipėtės į SAM?Privalomas
Kokia Jūsų kreipimosi į SAM priežastis?Privalomas
Sveikatos apsaugos ministerijoje Jus aptarnavo?Privalomas
Ar informacija apie SAM priimamojo darbo laiką bei specialistų konsultavimo tvarką yra pakankama?Privalomas
Ar SAM priimamojo lankytojų priėmimo ir konsultavimo laikas Jums yra patogus?Privalomas
Ar Jums ilgai teko laukti priėmimo SAM priimamojame?Privalomas
Ar SAM priimamajame Jus aptarnavo mandagiai?Privalomas
Ar Jums rūpimi klausimai SAM buvo išspręsti kvalifikuotai?Privalomas
Ar Jus patenkino SAM atsakymo pateikimo terminai?Privalomas
Jūsų pageidavimai, pasiūlymai, pastabosPrivalomas
Jūsų amžiusPrivalomas
Jūsų lytisPrivalomas