Ryšių su klientais valdymas komunikacijos priemonėmis Lietuvos prekybos tinkluose

Gerb. Respondente, Vilniaus universiteto Kauno fakulteto II kurso magistro studentė rengia tyrimą, kurio rezultatai bus panaudojami magistro baigiamojo darbo ryšių su klientais valdymo prekybos tinkluose teorinio modelio patikrinimui. Šio tyrimo tikslas – nustatyti kaip prekybos tinklai suteikia informaciją klientams bei išsiaiškinti klientų poreikį. Atsakykite į kiekvieną klausimą pažymėdami geriausiai Jūsų nuomonę atspindintį atsakymą(-us), kur reikia, atsakymus įrašykite. Anketa yra anoniminė. Anketą rengė ir tyrimą atlieka VU KNF studentė Ieva Būblaitytė. Iškilus klausimams galite kreiptis elektroniniu adresu [email protected]

Ačiū, už Jūsų skirtą laiką!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai lankotės prekybos tinkluose?

2. Ar skaitote/žiūrite prekybos tinklų leidžiamus kaininius leidinius?

3. Per kokias komunikacijos priemones sužinote/pamatote apie prekybos tinkle vykstančias akcijas, nuolaidas?

Nesužinojau nei karto
Sužinau labai retai
Sužinau kartais
Sužinau dažnai
Sužinau labai dažnai
Televizija
Radijo
Išorinė reklama (stendai, plakatai)
Mobiliosios programėlės
SMS trumposios žinutės
Soc. Tinklai (Facebook, Instagram)
El. paštu
Kainų leidiniai
Internetinėje svetainėje

4. Per kokias komunikacijos priemones sužinote apie prekybos tinklo vykdomą socialinę veiklą (Akcija "Darom", "Išsipildymo akcija"...) ? ✪

5. Per kokias komunikacijos priemones sužinote apie prekybos tinkle vykdomus žaidimus bei loterijas? ✪

6. Per kokias komunikacijos priemones sužinote apie prekybos tinkle esantį prekių asortimentą? ✪

7. Per kokias komunikacijos priemones sužinote apie prekybos tinkle vykstančius renginius, įvykius (pavyzdžiui: degustacija, paroda)? ✪

8. Ar aktualūs prekybos tinklų platinami kainų leidiniai?

9. Kokią informaciją Jums būtų idomu gauti iš prekybos tinklų?

10. Kokiomis komunikacijos priemonėmis norėtumėte gauti naujausią informaciją iš prekybos tinklų?

Visiškai nesutinku, prieštarauju
Nesutinku
Nei sutinku nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Televizija
Radijo
Išorinė reklama (stendai, plakatai)
Mobiliosios programėlės
SMS trumposios žinutės
Soc. Tinklai (Facebook, Instagram)
Privati žinutė soc. tinklo paskyroje
El. paštu
Kainų leidiniai
Internetinėje svetainėje

11. Ar šiuo metu esate nors vieno Lietuvos prekybos tinklo „sekėjas“ soc. tinkluose „Facebook“, „Instagram“?

12. Ar šiuo metu naudojates nors vieno prekybos tinklo sukurta mob. programėle?

13. Prekybos tinklą renkates pagal šiuos kriterijus? ✪

Visiškai nesvarbu, Nesvarbu,
Mažai svarbu, Svarbu, Labai svarbu

14. Jūsų lytis:

15. Jūsų amžius:

16. Jūsų gyvenamoji vieta:

17. Jūsų išsilavinimas:

18. Jūsų socialinis statusas: