Ryšių su klientais valdymas komunikacijos priemonėmis Lietuvos prekybos tinkluose
Gerb. Respondente, Vilniaus universiteto Kauno fakulteto II kurso magistro studentė rengia tyrimą, kurio rezultatai bus panaudojami magistro baigiamojo darbo ryšių su klientais valdymo prekybos tinkluose teorinio modelio patikrinimui. Šio tyrimo tikslas – nustatyti kaip prekybos tinklai suteikia informaciją klientams bei išsiaiškinti klientų poreikį. Atsakykite į kiekvieną klausimą pažymėdami geriausiai Jūsų nuomonę atspindintį atsakymą(-us), kur reikia, atsakymus įrašykite. Anketa yra anoniminė. Anketą rengė ir tyrimą atlieka VU KNF studentė Ieva Būblaitytė. Iškilus klausimams galite kreiptis elektroniniu adresu [email protected]
Ačiū, už Jūsų skirtą laiką!
Anketos rezultatai yra viešai prieinami