Rėmimo priemonių poveikio pardavimų augimui vertinimas

Gerb. Respondente,

Esu VGTU Verslo Vadybos fakulteto 4 kurso studentė. Rengiu tyrimą, kurio rezultatai bus panaudojami bakalauro baigiamajame darbe „Rėmimo priemonių poveikio pardavimų augimui vertinimas“Šiuo tyrimu siekiu įvertinti rėmimo priemonių poveikį pardavimų kitimui. Labai Jūsų prašau perskaityti klausimus ir pasirinkti labiausiai atitinkantį atsakymą. 

Apklausa yra anoniminė, todėl Jūsų duomenų ir atsakymų konfidencialumas garantuojamas.

Iš anksto dėkoju už skirtą laiką ir pateiktus atsakymus.

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar esate AB SEB banko klientas?

Jei ne, pereikite prie 3 klausimo*

Pažymėkite kuriais AB SEB banko produktais bei paslaugomis naudojatės.

Taip
Ne
Einamoji sąskaita
Indėlio sąskaita
Kredito kortelė
Debeto kortelė
Elektroninė bankininkystė
Vertybiniai popieriai
Tiesioginis debetas
Būsto paskola
Vartojamoji paskola
Draudimas
II pakopos pensijų kaupimo sutartis
III pakopos pensijų kaupimo sutartis

Kur dažniausiai kreipiatės, jei norite gauti informacijos apie AB SEB banko produktus ir paslaugas?

Kas šiuo metu labiausiai lemia Jūsų apsisprendimą, renkantis kurio banko paslaugomis naudotis?

Kaip manote, kurioms rėmimo priemonėms AB SEB bankas turėtų skirti didžiausią dėmesį?

Kaip manote, kuri rėmimo komplekso priemonė būtų efektyviausia SEB banko veikloje?

Jūsu nuomone, kuri rėmimo komplekso priemonė būtu neefektyviausia ir nenaudinga SEB bankui?

Kuri rėmimo priemonė Jus informuotų mažiausiai apie SEB banko veiklą?

Kuri reklama Jus labiausiai paskatintų naudotis SEB banko paslaugomis?

Kaip manote, ar užtenka reklamos apie SEB banko vykdomą veiklą ir produktus?

Ar kokia nors AB SEB banko reklama, pamatyta per televizija, paskatino Jus pasidomėti reklamuojamu produktu ar paslauga?

Kaip vertinate AB SEB banko iniciatyvą kasmet remti „Išsipildymo akciją“ ?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų pajamos per mėnesį (atskaičius mokesčius):

Jūsų socialinė padėtis:

Jūs esate: