Rekreacinių paslaugų vertinimas dalykinų kelionių metu

Laba diena. Vilniaus Universiteto Tarptautinio Verslo Mokyklos tarptautinio turizmo verslo studenčių Akvilės Leišytės ir Ingos Vasiliauskaitės vykdoma apklausa apie verslo turistų rekreacinius poreikius dalykinių kelionių metu. Anketa yra anoniminė. Gauti rezultatai nebus skelbiami viešai. 

Užpildę šią anketą padėsite studentėms rašant bakalaurinį darbą.

Ačiū už sugaištą laiką ir atsakymus!

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Jūsų lytis:

2.Jūsų amžius:

3.Jūsų gyvenamoji vieta:

4.Jūsų pareigos:

5.Jūsų mėnesio pajamos:

6.Kokio tipo poilsį mėgstate:

7.Kokiu tikslu dažniausiai keliaujate:

8.Kokie yra Jūsų dalykinės kelionės tikslai?

9.Kas organizuoja Jūsų verslo kelionę?

10.Kaip dažnai, per metus vykstate į dalykines keliones?

11. Ar domitės rekreacijos galimybėmis planuodami verslo kelionę?

12.Kaip išnaudojate laisvą laiką kelionės metu?

13.Kokias rekreacijos formas dažniausiai renkatės?

14. Kas daro įtaką, renkantis rekreacines paslaugas, dalykinių kelionių metu? (pažymėkite)

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Laikas
Paslaugų pasiūla
Vieta
Kaina
Atsiliepimai
Darbuotojo pagalba apsisprendžiant
Draugų rekomendacijos

15. Kiek laiko vidutiniškai skiriate rekreacijai ir laisvalaikiui dalykinės kelionės metu?

16.Kiek vidutiniškai išleidžiate rekreacinėms paslaugoms verslo kelionės metu?

17.Iš kur gaunate informacijos apie rekreacijos galimybes lankomoje vietoje?

18.Ar pakanka informacijos apie rekreacijos galimybes?

19.Kaip vertinate rekreacines viešbučių paslaugas dešimties balų sistemoje? 1-labai blogai,...,10-puikiai.

20.Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas, teikiant rekreacines paslaugas. (Vertinama penkiabalėje sistemoje)

Blogai (1balas)
Pakankamai (2 balai)
Vidutiniškai (3 balai)
Gerai (4 balai)
Puikiai (5 balai)
Kliento poreikių aiškinimasis, supratimas bei žinojimas, kaip juos patenkinti, dėmesingumas
Lankstumas, individualių pasiūlymų teikimas
Informacijos patikimumas, teisingumas, darbuotojų žinios apie produktus, įgūdžiai, patirtis
Darbuotojas pirmas pasisveikina, šypsosi, užmezga akių kontaktą
Darbuotojo pagalba, įsiklausymas
Darbuotojo gebėjimas paaiškinti produktų bei paslaugų savybes
Paslaugos suteikimo greitis, laukimo laikas
Vietos švara, tvarka, jauki atmosfera
Patrauklūs fiziniai, paslaugą papildantys, elementai