Reklamuojamos kino produkcijos įtaka vartotojų pasirinkimams ir planuojamoms laisvalaikio veikloms

Gerbiamas respondente,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Pramogų industrijų specialybės IV kurso studentas Albertas Dasevičius. Atlieku tyrimą apie tai, kaip kino reklamos įtakoja vartotojų pasirinkimus ir jų planuojamas laisvalaikio veiklas. 

Ši anketa yra anoniminė ir gauti tyrimo rezultatai bus panaudoti tik bakalauro darbe, todėl konfidencialumas yra garantuotas. 

Ačiū  už Jūsų atsakymus!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojam

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar domitės Lietuvos pramogų industrijų pasauliu?

Ar domitės Lietuvišku kinu?

Lietuviškam ar užsienietiškam kinui teikiate pirmenybę?

Kas Jūsų nuomone yra reklama?

Koks Jūsų nuomone pagrindinis reklamos tikslas?

Koks reklamos kanalas Jums yra priimtinamiausias?

Ar sutinkate, kad reklama yra efektyvus ir greitas komunikacijos būdas su vartotojais?

Kaip dažniausiai leidžiate savo laisvalaikį?

Pažymėkite kiek maždaug laiko per savaitę skiriate filmų peržiūrai

Ar reklama įtakoja Jūsų laiavalaikio praleidimo būdo pasirinkimą?

Kur dažniausiai sutinkate kino filmų reklamas?

Kiek Jūsų nuomone turėtų trukti kino filmo reklama?

Pažymėkite į ką labiausiai atkreipiate dėmesį reklamoje?

Kaip dažniausiai pasirenkate kino filmus, kuriuos norite pamatyti?

Ar žiūrite kino anonsus prieš viso kino filmo peržiūrą?

Įvertinkite Lietuviškų filmų/serialų/animacinių filmų reklamas, kurios yra pristatomos žiūrovams

Ko Jūsų nuomone trūksta Lietuviško kino reklamoms, kurios yra pristatomos žiūrovams?

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų veikla?