REKLAMOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE POVEIKIS “LIDL” PARDAVIMŲ DIDINIMUI

17. Kaip, Jūsu manymu, turėtu atrodyti „LIDL“ reklama socialiniuose tinkluose

  1. Spalvos tokios, kaip lidl prekinio zenklo. Reklama atskleidzianti kaip lidl produktai prisideda prie klientų tvaraus gyvenimo, kokybes, ekologijos ir ekonomiškumo.
  2. Trumpa ir aiski
  3. pati geriausia reklama yra "iš lūpų į lūpas", todėl neturiu nuomonės apie soc.reklamas
  4. Aiškei didelėm raidėm, datas paryškintos turi būti. Spalvos ryškios.
  5. Prekės ženklo spalvos. Kainų prieinamumas kiekvienam.
  6. Man didesnę įtaką daro produktai, kurių nesutinku kituose parduotuvėse, tai turėtų būti natūraliai pateikta ir mažiau vaidybos. Ryškių spalvų reklama žinoma greičiau pritraukia akį, bet ji greit ir atsibosta. Manau turėtų neerzibti ur maloniai nuteikti, jūs ta linkme po kol kas ir einate.
  7. Jūsų pasirinktos spalvos ( mėlyna ir geltona) turi dominuoti visur, nes jos savaime jau asocijuojasi su LIDL. Man patinka, kai reklamoje viskas subtiliai suderinta. Kai informacija aiški. Patrauklu, kai organizuojami konkursai ; kūrybiniai vaikams ir suaugusiems. ( o ne pasidalink ant sienos, lamėsi tą ar aną). Kada į reklamas įtraukiami patys pirkėjai, ( kad ir konkursų pagalba) srautas savaime platėja. Beje, pasiūlykite vaikams sukurti reklamą kažkokiam jūsų parduodam daiktui - sulauksite ypatingų pasiūlymų, kurie jus nustebins.
  8. neturiu nuomones,nesureikšminu reklamos
  9. Konkretus prekių aprašymas
  10. trumpa, begantis tekstas ekrano apacioje